Kokken trengte hele 8 dager…!!

 

Hva skal eg vel si til dette tro?? Innhentet av kokken rett og slett, det er det eg er! Men men, i årenes løp er me vel alle blitt vant med en kokk på toppen enten han blogger på Blogg.no eller ei…ikkje alt man skal bli klok på 🙂 Ikke et vondt ord til dagens kokk, han virker som en trivelig fyr, men altså…Eg fikk hele 8 dager på tronen før han rett og slett kicket meg ned igjen – Gjerne like greit…Hadde det ennå vært en 0 eller 2 til bak tallene så kunne det vært stas, men med dagens tall blir det jo litt…ehee…latterlig 🙂 MEN! Det skal eg si, Google Analytics er blitt bedre (etter omleggingen), bloggen er mer synlig igjen, det kan eg se og de blodrøde tallene
i statistikken er igjen begynt å bli grønne – Det er positiv så får plasseringa komme i annen rekke. Merket veldig lite til at eg har ligget som nr 1 i hele 8 dager, bortsett fra at reklameinntekter har begynt å stige hehe
Før, i gamle dager havnet man i landets store aviser og noen ganger ringte t.o.n TV2!! (Fortsatt ikke noe
å skryte av, men ok) Det tok meg 18 år å bli nr 1!! Woo Hooo! haha Det eg er mest stolt over er at eg fra dag 1 her på Blogg.no har vært på Topp20 og de siste årene blant Topp5…
ingenting å klage over så lenge eg koser meg med bloggen.

 

 

 

 

Likte best at eg ikkje bare var innom et knapp døgn for å rase langt ned på lista dagen der på,
holdt meg ganske så stabilt…

 

 

 


…selv på dagens 2.plass ligger eg der med “gode” tall 🙂

 

 

Uansett, det eg er mest stolt over er at eg snart har gått tur i 2 år!! Du snakker om at tiden flyr!?? Hæ?? 2 år!! Verken eg eller noen andre (Eller, kanskje søs…) hadde trodd dette! Vel, her er eg, ute på en (liten) tur i dag…

 

 

Frisøren tok lengre tid enn hva eg kunne huske fra sist, dette tok eg ikkje i beregninga i dag! Planen min var
å gå rundt lille og store Stokkavann (1 mil) men eg begynte jo å bli sulten når klokka nærmet seg kl 14 og 1 mil bruker eg nesten 2 t på…eg hadde jo dødd av sult, vil eg tro...Derfor ble det “bare” en runde rundt
Mosvannet i stedet for…Bedre enn ingenting, sier eg i dag!

 

 

 

 

I morgen tidlig kl 10 skal eg tilbake hit for styrketreningen og en runde rundt vannet 🙂
Da er det også meldt 15 grader og sol – Det gledes!

 

 

 

 

Har i allefall ikkje mistet farten i beina selv om eg tok ei sløv helg…Skylder det på krigen
Noen ganger er det nødvendig å bare være til stede, tenker eg…

 

 

 

 

 

LAG DEG EN BEHAGELIG KWELL
Eg er sikker på at du også fortjener det!

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. Røde tall? Grønne tall? Jeg skjønner ikke noe av disse greiene jeg. Hos meg stod det i GA at jeg hadde 4420 brukere innom siste døgnet, dette var en oppgang på 738 brukere og 20,04 prosent fra dagen før. Likevel står det på forsiden at jeg har 1133 sidevisninger. Jeg skjønner ikke at man kan få en fjerdedel sidevisninger av antall brukere. Har gitt opp jeg, for jeg kan umulig vite hva jeg skal forholde meg til. Spesielt er det også at hver gang noen er på den topplassen så spretter kokken opp hver gang den på toppen er nært nok til å enkelt passere. Jeg ler litt av den greia der, for det er et underlig mønster og virker ikke tilfeldig i det hele tatt. Håper det kommer inn flere kokker snart, da blir det mer søl 😜😂🙈🐰

      1. Ja til flere kokker, tenker eg! Liker å søle!
        Grønne tall: Det er når pila peker oppover for den er grønn, frem til nylig var ALLE pilene røde og pekte nedover….Men om eg er klok på det, ja nei, det vites ikke. Inntekten har nå steget, ja faktisk doblet seg siden august, men det betyr ikke at det er mye i forhold til før, men alle oppganger mottas *flirer*

        1. Blogginnleggene mine er blitt delt cirka tusen delinger på FB i dag, så da regner jeg med at jeg ser noe rødt inne på GA i morgen. Svopp, no more Bunny 😂😂🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg