KOSEDYR # HEKLEOPPSKRIFTER

Designet av J.A Poolvos

Det bare måtte bli en ny dose med Kosedyr da eg oppdaget disse ubeskrivelig herlig her!! Alle trenger av og til et kosedyr enten man er 4 eller 50 år 🙂

Du finner flere kosedyr i samme stil både store og små HER INNE 🙂
Designeren av disse har brukt acrylgarn, vel, min mening er at det styrer man unna SPESIELT om det man strikker/hekler skal gis/brukes av barn. Bomull er et fint alternativ, pass på å hekle godt og fast, da slipper du et slapsete kosedyr. Eg foretrekker selv ull til kosedyr. Joda selv et kosedyr som er strikket/heklet i 100% og er stappa fult av vatt kan vaskes i maskinen. Eg pleier vaske kosedyra eg har strikket om sommeren, inn i maskinen og ut på terrassen til tørk og det har aldri vært et problem og dyra er akkurat like fine nå maaangen år senere 🙂

Silja og Østlandsgarn (Eller Safir som er det samme) er mine favorittgarn når det kommer til denne type strikking/hekling 🙂

 

TALL GIRAFFE 
Bildet over
30 cm høy
Dansk Hekleoppskrift

Mini Sjiraffen finner du HER!

 

Designet av J.A Poolvos

 

TALL PIG WITH OWL BACKPACK
25 cm høy

Mini grisen finner du HER!

 

Designet av J.A Poolvos

 

TALL COW
25 cm høy

 

* * * *

Shallabais det er FREDAG og det er HELG! Noen bedre?? Foreløpig og enn så lenge har eg ME-TIME og den skal utnyttes til det beste! Først nå etterpå er det eg kjapp shainings all over før eg skal rive masse ost som eg skal blande med en pose med reven Cheddar (Bestilling fra husets sjefer/Les: Ungene) Dette er det til kwellens kosemiddag som blir Nachos 🙂 Ingen FredagsTaco altså! Etterpå skal eg vaske 1 m med hår (Ahaa ny frisørtime den 19/2-DIGG!) Sååå skal eg ta på favorittkosegenseren som eg vasket i går! Brukte Bringebær skyllemiddel så den er faktisk HELT perfekt i dag! Det som er så fantastisk er at etter at eg slutta å røyke kan eg faktisk kjenne den deilige duften av rene klær!! LUXUS! SÅ ja, da er eg nok klar til å bare NYTE denne deilige fredagen!

Så ja, hva er så dine planer for dagen da?

 

LAG DEG EN DIGG
FREDAG!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg