Koselig JuletreTeppe

Designet av Megan Meyer

 

Trooor om me skal ha juletre i år? Har faktisk plass i år så det hadde jo egentlig vært på sin plass. Blir det ekte tre så burde eg jo heklet dette teppet! Skikkelig fint og veldig koselig 🙂 Tja får sjå ka trærene koster i år, for helt ærlig? Å betale 1000 kr + for et tre, nei, da er det bedre det får leve (hehe) og så kan eg heller kjøpe et kunstig som eg kan bruke år etter år 🙂 MEN! Før eg bestemmer hva og hvordan skal eg i allefall sjekke med bonden rett her borte først, kanskje han har Juletrehogst i år? Han har vært veldig av og på de siste årene
og ingenting er jo som et selvhogget tre 🙂

 

CHRISTMAS TREE TRUCK BLANKET
Bildet over
172 cm X 114 cm
C2C Metoden

 

 

 

 

 

 

Ka skal eg si? Dette her blir jo eeeegentlig bare galnere OG galnere *ler* Hvis eg skal forholde meg litt i forhold til proporsjonene blir det ganske, nei stryke det, VELDIG stor! Jaja problemer kommer jo ikkje før det er i gang med strykinga! Nei, eg har ikkje tenkt å bruke tape, har prøvd en gang og det gikk rett vest. Det er bare å stryke og la det stå til, har et stort lerrete som eg legger opp på når det skal snus og da er jo det verste over 🙂
Går nok fint, det må det….

Det som er blitt perlet i dag er perlet omtrent kun i forbifarten! Har styrt på her hjemme med rydding, vasking
og klevask, ja og middagslaging! Var en kjapp tur på MesteGrønn i kveld å kjøpte noe plantejord og Næring for eg har en del avleggere å plante! Det blir gøy 🙂 Får se hva morgendagen har å by på, vet mor mi skal være her noen timer, men eller vet eg ikkje….får sjå!

 

 

HA EN FIN KWELL
OG SOVE GODT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg er ny her i Norge og elsker bloggen din, les den hver dage, og det hjelper meg å lære norsk! Takk, også lurer på hvilken av dekorasjonene dine som er enklert å lage for en nybegynner, men som likevel gert gode Grød i husert?

      Go `klem fra Søren snapps

    2. det var et flott teppe :=) vi kjøpte kunstig juletre et år og har aldri angret på det ,men ettersom vi har vorte litt eldre har vi byttet til et bittelite kunstigt,det er vel stort nok synes vi ,sånn ca 120 høgt :=) spennende med perlemannen da,hva bruker du det til når det er ferdig ?
      fikk garnpakken min i dag ,tusen tusen tak ,det var kjempefint ,tenker det blir noen varme votter til vinteren ,må bare få unna en hue først for eg sliter litt med øreverk om dagen

      1. Me har en stor murvegg ute ved inngangen som eg skal pynte til jul (Nå har eg dekorert den til Halloween) Der skal eg opp med Tinnsoldat, Nøtteknekkeren og Narren 🙂 I hodet er ideen fin, men Narren er ikkje så stor i forhold til planen da, men det blir sikkert bra 🙂 SÅ kjekt å høre at pakken kom frem 🙂 Kos deg! 🙂

    3. Hei. Må bare si at du er rå med de perlene! !Du lager så mye fint. Jeg har bare prøvd litt når barna var små men dette går over alt jeg har sett. Moro å se hvor mye fint man kan lage. Bare fantasien som stopper en.
      Elsker bloggen din!!! Er innom hver dag 🙂

      1. Takk skal du ha 🙂
        Eg ble litt paff eg også for et års tid siden da eg begynte å følge Anja Takacs (mine store inspirasjonskilde) Har jo også perlet når ungene var små, men det kan absolutt ikkje sammenlignes med hva som er mulig. Dette kan eskalere til uante høyder hehe Skulle bare ønsket at det å stryke var noe mindre nervepirrende 🙂

Siste innlegg