Ku eller Gris? – Oppskrifter

Designet av Lena Mart

 

Som regel når eg ikkje helt vet hva eg skal strikke eller lage blir det ofte en figur av et eller annet slag, ei ku f.eks? Har en svær sekk med figurer som er heklet/strikket opp gjennom….Plutselig ble ungene for store til å ha utstilling på senga! Ei ku der i mot kunne fått bodd inne på Hobbyrommet… 🙂

 

EASY CROCHET COW AMIGURUMI
Bildet over
Ca 28 cm høy
Hekleoppskrift

 

 

 

Designet av Lena Mart

 

Eg må definitivt ha en gris! Så kul! Det burde vært en sau i samme stil syns eg! Ja ja et Dovedyr kan nesten gjøre samme nytte 🙂 Figurene hekles på nål nr 2 med garn på ca 160 m/50 gram. Du kan fint bruker annet garn/nål, men da blir det større/mindre alt etter hvilken vei du går 🙂

 

EASY CROCHET PIG
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Vel vel, da er man midtveis i uka da – Snart helg jo! Det kom noe mer snø i går, så regnet det før det igjen kom mer snø…SPENT på føret i dag!?!? Skal til legen i 13 tiden og tenkt å ta meg en tur utover der hvor han holder hus,Tungenes er en flott plass f.eks. Best å være der når det ikkje blåser for mye, selv om det er helt extremt fasinerende i storm – Men det pleier å frarådes! I følge Yr blir det svak vind fra nord, burde jo gå fint! Tungenes Fyr ligger nesten i vannflaten så her kan bølgene potensielt slå langt oppover berget 🙂 Heldigvis er det +
grader og til helga skal det opp i mot hele 10 grader! Woop Woop!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg