KULESTE TØFLENE – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Janis Frank

 

Altså, det skal jaggu ikkje mye til før du har de flotteste tøflene i gata!! Sjekk disse da! Egentlig ganske enkle hva eg kan se av oppskriften, men noe triks bruker designeren, så les godt og gjør som det står og ikkje tenk 🙂
Da går det som regel veldig fint 🙂

 

 

 

Designet av Janis Frank

 

Strikkefastheten er 16 m, ikkje velg acryl som det er brukt i oppskriften, finn deg noe godt ullgarn med forsterkning. Da får du i allefall tøfler som kan leve lenge 🙂 Å du? Disse tøflere vil egne seg kjempeflott til gaver under juletreet – Uten tvil!

 

MOCCASIN SLIPPERS WITH A CUFF
Bildene over
Str Dame og Mann
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Eg har vasket klær i dag, masse klær…det ble plutselig litt opphold og sol (Tørkevær)
og mens vaskemaskinen surret i vei satt eg her…

 

 

…å perlet. Det blir effektivitet av sånt! Ser du hva eg perler? Bildet er kjempestiiilig og det skal absolutt henges opp her i heimen, muligens på gangen 🙂 Det blir betydelig større enn hva eg antok. Orginalt perles det i Hama Mini, eg perler i Midi, men helt innafor! Håper bare det overlever strykejernet!!

Siden eg likevel var i gang å vaske klær angrep eg kleskapet til Dib! Bare dro ut alle klærene og nå har eg også et par poser som går fluksens til Fretex! Deilig! Nå skal han få klar beskjed: “Alle klær som blir liggende på gulvet blir gitt til Fretex, uansett hvilket merke/pris det er på klærene, her gjøres det ikkje forskjell” *ler* Det er på tide å få orden! Tenker eg bare tar å sitter her å surrer resten av kvelden, er mer enn fornøyd med dagen! Har også fått gitt bort nesten alle de tomme strikkekurvene mine – de tar litt for mye plass når de bare står der og ikkje er i bruk 🙂 + alle premienøsten er hentet 🙂 Så gøy!

 

 

KOS DEG OG HA EI RIKTIG
GOD NATT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg