Normalt hadde eg gått i shorts når det er 11 grader…Men når sola ikkje gidder joine og det blåser kuling, ja da er ikkje de 11 gradene så varme lenger…Ble uansett en greit lang tur og det føltes herlig! Siden bilen min var opptatt ble det en tur hjemmene fra, måtte teste en sti som eg visste hvor er, men som eg har aldri finner når eg går opp fra sjøen…Måten å finne den på var å gå ned den stien for å se hvor eg havnet…For å si det sånn; Ikkje så rart eg aldri finner den fra sjøsiden…Men ok, da er det testet i allefall!
Gikk som vanlig den lengste veien ned til Hestholmen, fortsatt utover på stien til eg...
…nærmet meg enden…
…og når eg kom til den gassflammen gikk eg ut til Mjånesholmen, gikk rundt den også i dag! Det er litt spennende! 🙂 En idyllisk fin plass og her har du panoramautsikt til solnedgangen, uansett årstid!
Det skal testes en fin solskinnsdag!
Eg syns alltid Flatholmen er sååå nære når eg er helt her ut, den er jo det også, men eg syns det ser ut som en grei svømmetur…! Muligens ikkje så lurt då, men likevel…
På denne siden hvor eg gikk var det nesten ingen bølger selv om det blåste kuling!
Løye med den vindretningen gitt 😉
Godt fornøyd med denne ja! Me har noen Havørn her i Tananger og i dag fløy det en rett over hodet mitt! Hadde jo nesten øyekontakt! I morgen er det meldt en del regn, eg må en tur til Hillevåg, tenker eg da kler meg godt og svinser en runde eller 2 i Sørmarka 🙂 Nå er det straks middag, og eg er sulten!
HA EN FIN KVELD
Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok







