Kunstverk – Strikkeoppskrift

Designet av Nim Teasdale

 

Satt å tenke i går faktisk at det var en stund siden eg så et “skikkelig” sjal! POPP! Der var det vettu, dette var ikkje noe du ser hver dag! Både stilig og lekkert spør du meg 🙂 Likte veldig godt fargene på dette,
litt sånn Hmmm, men det funker! Deilige kontraster.

 

 

 

Designet av Nim Teasdale

 

Åssåååå ser eg at det er riller, inne 10`er med en gang der vettu! 🙂 Jadda jadda, legger det fluksens under favoritter så får me sjå da, blir det et nytt sjal på pinnen eller ei? Vel, det gjenstår å se….
først skal eg komme i havn med perleriene…Ikkje sant!

 

ANNWYL
Bildene over
En størrelse

 

 

* * * *

 

 

 

 

Inni mellom perling og stryking blir nå noe pakket etter hvert også. I helgen fikk eg jo perlet en del armbånd
i Heishi og de har eg nå pakket og gjort klar. Har også bestilt mer Heishi perler for de var Udrøye for å si det sånn, det går mange på hver armbånd. Jaja, blir fine armbånd da!

I dag har eg vært hos Amira hele dagen, eg laget nachos og med spiste nå i kwellingen før eg kjørte hjem. Planen nå første er å finne en ny serie…sukk…så siste episode av GOT i går og eg er ganske sikker på at den serien ser eg en gang til, om et år sikkert. Dib foreslo Lucifer, ja den er bra, eg så den når den kom ut og nå er det kommet flere sesonger. Dvs eg bør begynner fra starten av for eg husker jo ikkje hvem og hva. Eg får skli gjennom strømmetjenestene å se hva eg lander på 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg