La meg gi deg en munnfull..!

 

O`la la! I går gikk eg all in og koset meg helmax! Har en stund nå virket cravet Dumplings (igjen!) så da måtte eg bare sprette posen som lå å glødet i fryseboksen! Du kan fint bare spise Dumpling alene og dyppe de i soyasaus, men skal du virkelig nyte et deilig måltid fyller du opp med alle de grønnsakene du liker. Som sagt; Eg gikk all in!
Å nei, klarte selvfølgelig ikkje spise alt, men alle dumplingsene slukte eg. Av grønnsaker hadde eg; Hjertesalat, rødkål, sommerkål, sukkererter, selleri, gulrot, rød paprika, rødløk, spirer, purreløk og agurk 🙂 Alt kan dyppes
i soyasaus. I soyasausen har eg opp i litt forskjellig: Riseddik, Sesamolje, hirouni saus, honning, oystersaus
og crunchy chili ♥ Anbefales virkelig! Kjapt er det også, går fint å lage selv om du er ihjelsulten slik eg var i går.

 

 

 

 

Finnes det noe mer nydelig enn et rødkål…??

 

 

 

Min middag i dag – Kjenner eg gleder meg! Du kan si eg kjenner i dag hva eg spiste i går: Sterk mat! Da må man litt ned igjen dagen derpå *flirer* Hadde en stor halv søtpotet, 5 jordskokk og 1 pastinakk i kjøleskapet.
Skar de opp og skal ha rapsolje over før eg steker de + litt salt og mer pepper….

 

 

 

 

…plukket 6 modne plommetomater i stua og disse blir med siste kvarteret av steketiden. Ved servering har en deilig pesto over – Digg inn! Dette kan du spise som et måltid alene,
eller du kan ha det ved siden av noe annet, en biff f.eks?

Sånn *Klapser i hendene*, nå kan eg fortsette med Cernit`n her på Hobbyrommet frem til eg kjenner meg sulten – da er det bare å slenge formen i stekeovnen 🙂

 

 

 

HA EN FORTSATT
FIN SØNDAG

 

 

Forresten: Rævslikking er en uting og kommer alltid til å være en uting…
bare nevner det…sukk…

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg