Lange og Gode Ribbevotter

Designet av Lily Kate France

 

Disse ser unektelig gode ut! Rib all the way gitt! Har strikket ribbevotter på denne måten før og de legger seg veldig godt på hånden 🙂 Syns jo også at de ser så rene og pene ut i ribbestrikk! Selve vottene er strikket i et garn som er i silke og merino, ellers er det brukt rester på mønsterborden av andre garntyper. Så lenge garnet
har ca samme tykkelse er det bare å kjøre på og prøve seg 🙂 Kjekt når man kan strikke litt kontrast
i forhold til garntyper også.

 

 

Designet av Lily Kate France

 

Dette blir absolutt en lekker gave til å legge under Juletreet 🙂

 

 

MOTORWAY MITTENS
Bildene over
Str medium voksen

 

 

* * * *

 

 

 

Jammen skinner ikkje sola fra skyfri himmel gitt! Ikkje mer enn 3 grader og i følge værmeldingen skal det begynne å SNØ kl 11!! Vel det er jo nå snart så da er det på tide at skyene kommer! Det er det rareste! Joda, eg liker snø, men bare ETTER at all julehandelen er i hus og så kan den forsvinner igjen 1.januar sånn ca 🙂 Skjer det er eg godt fornøyd! Ellers er dagen i dag en slik dag hvor eg ikkje orker å tenke på jul en gang! haha Det er litt samme følelse som hvis du står foran en milelang vei som du ikkje ser en ende på og du har så vidt begynt å gå….dvs, det er laaangt igjen før du er i mål! Eg dro ut julegardinene til stua her om dagen fordi eg skulle ta noen bilder med rød bakgrunn! Å FYSJ AV MEG!! Gjett om de skal vaskes!! Vanligvis så blir jo ikkje garndiner skitne av å henge oppe mindre en 1 mnd, så da jula ble tatt bort i fjor ble gardinene samlet sammen og lagt tilbake i skuffen. Problemet er jo at me RØYKTE i fjor jul! OMG de stinker!! Skal få lagt de i godt såpevann neste uke, henge de opp i dusjen slik at de renner av seg og håper at lukta er borte når eg henger de opp 🙂 Tror nok at ALT av tekstiler må vaskes godt i år også kjøkkengardinene! Alle juletrekkene til putene i stua også og alle julepleddene!
Hmm plutselig fikk eg mye mer å gjøre…jajaja, eller Ho Ho Ho

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei fortsatt like optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg