Leggvarmere – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Outi Nousiainen

 

Hver gang eg har blogget om lange sokker eg har strikket så får eg spørsmål om leggvarmere, vel, nå droppa eg foten og fant noen! Sjekk da! Lekkert, ikkje sant? Dette er jo f.eks supert om du ikkje liker eller trenger tjukke sokker i skoene. Liker du å gå i skjørt/kjole vinterstid er det jo deilig å likevel holde leggene varme. Men utover det? Vel, det er jo tøft da? Ja til “riktig” antrekk kan det jammen meg være prikken over I`n vettu 🙂

De lilla over her er strikket i tynt “sokkegarn”, spesifikt i Austermann Step Classic er disse strikket i. Dette vil si at du kan bruke MIN favoritt; Opal (haha), tja hva annet? Fabel, Regia, Tynn Ull (Nille). Nøstene er enten på 100 gr og 420 m eller 50 gr og 210 m så du vet garantert hvilket garn eg mener. Strikkefastheten er 30 m/ 42 row.

 

KERYKEION
Bildet over
Strørrelse Dame

 

 

 

Designet av Outi Nousiainen

 

Lekker, hæ? Sjekk den økinga da? Er jo dekorativt bare det liksom!
Strikkes i en anelse tykkere garn enn de lilla 🙂

 

 

MARRAS
Størrelse Small

 

 

* * * *

Onsdag og midt i uka, 2.okt en dag me har sett frem til noen uker nå! Kommer garantert bare til å surre hele dagen uten ro i rauå! Må nok bare la det gå ut over strikkepinnene i dag, kanskje eg får strikket et erm? Tja, hadde ikkje vært dumt gitt siden planen er å innvie genseren 19.oktober 🙂 Heldigvis er det verste av den lakklukta gitt seg så eg slipper i det minste å føle at eg ser dobbelt!

Ellers tror eg bare eg skal surre i fred i dag og heller komme tilbake med et innlegg i kwell og heller fortelle hvordan dagen gikk! Ja enten det går sånn eller sånn! Eg er så spent og føler bare eg sitter
her å surrer på tastaturet! *ler*

 

 

 

KOS DEG OG
HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Nervøs Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Masse lykke til med graderingen til hele familien! Snart har dere et svartbelte 😀 blant dere!

      Det er så fantastisk når man møter personer som har gradert seg x-antall ganger, man ser at de er høyt graderte selv uten drakt. Det er noe spesielt med kroppsholdningen og ikke minst utstrålingen deres.

Siste innlegg