LEKENT OG LEKKERT

Designet av Knitting for Breakfast

 

En herlig genser, eller topp(?) er det vel muligens mer. Det som er litt kjekt med denne at du kan virkelig kose deg og mikse de fargene du like aller best 🙂 Vil du har den sommerlig i skjønne pastellfarger eller kanskje du vil kjøre på med sterke kontraster? Det er bare å dure i vei akkurat slik du ønsker. Frem til 31.mars for du oppskriften BILLIG så det er bare å svinge seg rundt!

 

 

Designet av Knitting for Breakfast

 

Go`biten over her strikkes sømløst fra Top/Down og strikkefastheten er på 23 m/ 33 row=10 cm.
Orginalt er toppen strikket i DETTE GARNET – Ser jo helt nydelig ut!

 

 

 

KALEIDOSCOPE
Bildene over
Fra 102 cm til 120 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *


I dag har eg overgått meg selv og i grunnen gjort mye! Har t.o.m husket å vanne de små søte som står her. JADDA, nå spirer de som bare det og det er skikkelig gøy 🙂 Spørs om eg ikkje hadde plantet de første frøene feil vei for det gikk ikkje mangen dagene etter planting nr 2 før de poppet i været 🙂
Hadde vært så gøy om eg fikk til de minimelonene!

 


Alltid kjekt med slike meldinger som popper opp på mobilen og det blir en gledens dag på mandag gitt!
Deilig garn er alltid gøy å få i postkassa 🙂 Planen er å leke meg med noe deilig garn som
eg prøvde for første gang i fjor så eg vet det blir bra  haha 🙂 

Men vettu?? Eg er faktisk så sliten og trøtt av dagens innsats at eg er nødt for å ta en powernap gitt! Å nei, det blir ikkje 2 timer under dyna, MAX 1! Det er fredags kwell og den vil eg ikkje miste for eg vil strikke vettu 🙂 Har sittet et par timer å strikket og hørt podcast allerede så eg er litt surrete i hodet hehe Me får skravles etter hvert.

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIGE KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg