Lekker genser i store størrelser

Designet av Julie Knits in Paris

 

Denne faller vel litt inn i et kunststykke av en genser, Rålekker syns jo eg! Strikket i tynn merino med en dæsj silke, vel da har du genseren til både hverdag og fest ♥ At den også er designet opp til store størrelser uten at man trenger å ta frem det tjukke garnet er jo absolutt et stort pluss!

Genseren strikket nedene fra og opp og den er lengre bak enn foran.

 

 

Designet av Julie Knits in Paris

 

Nå i september får du 20% på hele Filigree Kolleksjonen:
Du finner Sjalet HER
Toppen HER og den lekre lue HER 🙂
Vel verdt en titt sier eg bare!

 

FILIGREE SWEATER
Bildene over
Fra 71 cm til 158 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Søndag og eg husker ikkje alarmen ringte en gang! Nei, egentlig ingen grunn til å sto opp annet enn at eg liker
å komme meg opp. Våknet litt over 10 eg, men men siden planene mine kun inkl perling i dag går jo det greit. MEN! Det er også viktig å overholde avtalene man legger med seg selv 🙂 Hvis eg har lovet meg selv noe
og eg ikkje overholde det, blir eg jo litt irriteret *smiler*

Sola skinner fra nesten skyfri himmel og det er slettes ikkje kaldt. Eg fikk ei stor krukke i går som var flott beplantet så eg må ut å kikke litt hvor eg skal ha den. Satte den ved inngangen i går for fremover så er det en plass hvor vinden tar minst. Den er i følge min tante full av stauder så den klarer seg selv 🙂 Flott 50 års gave det 🙂 Dessuten la eg merke til at den Clematisen min som eg trodde var dødd spirer i øst og vest! Kanskje det kommer en blomst eller 2 på den før vinteren likevel? Det skal blomstre ca fra september til november 🙂
ER spent på om den kommer i fargene som sto på lappen, i tilfellet blir de dyp rød.

Jaja, eg få bevege meg ut på badet og shaine meg litt, tar med meg litt frokost til perlebordet og så starter dagen 🙂 Ekorn skal det bli, en helt flokk skal det bli, eller en gjeng er vel mer riktig! Jepp, gleder meg til jul! Ja VETTU KA!?? Eg kjøpt 2 julegaver i går! Det har aldri skjedd så tidlig før, men det var perfekt så da var det bare
å klikke de hjem 🙂 Ahaa godt å være i gang MoHaaa

 

 

LAG DEG EN DEILIG SØNDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg