Lekkert Julestrikk – Oppskrifter

Designet av StitchyDragon Creates

 

Skal man ha noe koselig ferdigstrikket til jula er det absolutt på tide å sette strikkepinnene i arbeid! Et lekkert sett å svinse rundt på julehandel i dette 🙂 Skikkelig koselig er det. Kan f.eks strikke si Nord fra Drops 🙂

 

CHRISTMAS TREAT HAT
Bildet over
Str S -XL

 

 

 

 

Designet av StitchyDragon Creates

 

Halvfinger votter er jo også mange gange praktisk, spesielt om du har handlelista på mobilen – Ikkje sant!
Selv om det er julemotiver er det jo flott ejulegaver til en som elsker jula ♥

 

CHRISTMAS TREAT FINGERLESS GLOVES
Str XS til

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dette er det ørten år siden eg gjorde sist! Satser på at eg nå har reddet mine egne negler for ei stund 🙂 Var hos Nails Anete i Sandnes i dag og eg er godt fornøyd! Kjøpt og betalt av meg selv, men eg syns flinke folk fortjener skryt 🙂 Kommer nok sikkert til å ta turen dit igjen – Kjekt med fine negler 🙂

Full guffe fra omtrent kl 7 i morges! Avsluttet dagen i mor mi sitt hus og me fikk ryddet enda mer, blir nok en tur der i morgen også, men nå ser me en ende på det hele – Håper eg! Kwellen skal brukes til lading hehe

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg