Lekkert – Strikkeoppskrift

Designet av Susanne Müller

 

Selv helt enkle votter kan skåre høyt på “Den lekre skala” ♥ Eg er jo veldig glad i ribbestrikke, nå er ikkje dette akkurat det, men patent. Liker det også eg, eneste problemet eg har med denne teknikken er at eg vet ikkje hvordan eg rekker opp og starter igjen…!? Eller, det ble litt teit…Om eg strikker patent og gjør en feil?
Vel, da rekker eg opp alt og starter på nytt *ler* 

 

 

 

Designet av Susanne Müller

 

Selvfølger er det en passende lue til, så hvis du nå er i kategori “Kjapp Strikker” rekker du dette
om du mangler en gave 🙂 Ei lue er i allefall innafor på ei uke 🙂

 

OLE MITTENS
Bildene over
Str S – M – L

 

OLE HAT
Str 46 cm – 61 cm

 

 

 

Som du ser er det håp for meg også! Siden Ali okkuperte kjøkkenet i dag for å lage middag ble det noen timer “Off” for meg, ble noen runder på vott nr 2 – Eg har trua! Vandret inn på kjøkkenet nå sent i ettermiddag og satte i gang: Rullet og stekte bunnene til Gule Bomber – Brukte bare ferdig kransekake deig, nå har eg prøvde den andre varianter, men går nå tilbake til den eg syns er best. Syns det er godt med litt tyggemotstand. Lot det bli med de bunnene i dag, føler eg har god kontroll og bevilger meg en “fri”kveld. Skal ut til Amira i morgen formiddag og da tenker eg det er greit å være litt uthvilt sånn at eg ikkje slukner på sofaen der Ho Ho Me skal eg tur på et sånn shoppesenter….Say no more hehe Neida, det blir koselig, bare sånn surretur uten at me MÅ dit og MÅ datt, da blir det kos 😀 Den gule kremen til kakene lager eg i morgen kwell. Er i grunnen greit å dele opp de kakene,
ja for da er det kun kremen i morgen og vipps så er kakene ferdige 🙂

Sånn ellers når det kommer til julebaksten trooor eg at eg er oppe i 14-15 sorter, så eg er ikkje begymret *ler*
Og en annen ting, vettu HVA som funker flott for å bli kvitt kakene??

 

 

 

 

Denne!! Altså, du fyller den og bare lar den stå, slipper å legge kakene tilbake i kakeboksene…
Bare å fylle på når den er tom! Jepp, det går unna på kakene 🙂

Vel vel, det er fredag og helg…Var på posten i dag og fikk avgårde pakkene til de 2 som vant Julekos Nr 2 – Regner med at de kommer frem i løpet av neste uke *krysser fingeren* På søndag er det tid for Julekos Nr 3 🙂 Neste søndag er det jo Juleaften og Julekos Nr 4 🙂 Sånn må det bli, eller kanskje me skal ta den på lørdag?
Lille Julaften? Samme for meg, eg er hjemme uansett.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Så smart å da det i en slik kakeboks i stedet for å støve ned på et fat.
      Enig med deg. Patent er kjekt g flott inntil man har en feil og må rekke opp. Da er det ut med pinnene og starte på begynnelsen igjen.
      Kos deg i morgen. Liv

    2. Hvor finner jeg oppskrift på votter og lue i patent?
      Kjempefine altså ❤️

Siste innlegg