Lekre GRATIS Sommersokker

Designet av Dawn Henderson

 

Sitter i grunnen her og er mer enn klar for senga, men så koser eg meg og slapper av og vil ikkje helt slippe på den følelsen. Så ja, derfor fant eg frem disse skjønne sokkene som fint kan brukes hele sommeren.

Skikkelig lekre må eg si og garantert kjekke å strikke 🙂 Det beste?
Du slipper det lange bråtet som noen ganger kan bli veldig kjedelig.

 

 

APART TOGETHER SOCKS
Bildet over
2 størrelse
GRATIS Oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Dawn Henderson

 

Åååå dette mønsteret er noe eg fint kunne ha brukt til mye! 🙂

 

ASALI SOCKS
4 størrelser
GRATIS Oppskrift

 

 

* * * *

 

 

Men ok, nå er det nok kanskje på tide at eg rusler i seng. Har virkelig vært en lang dag! Over 7 timer på
terrassen i dag, frem og tilbake, hit og dit, men NÅ kan eg si at eg kun har grønnsakkassen igjen å plante i 🙂
Har også fått perlet en del nå i kveld og det er perler som skal i grønnsakene, som vanlig ser det bra ut
i hodet så får me se om det stemmer 🙂

Men nå får eg pusse tennene og dukke langt undere dynene 🙂

 

 

NATTINATTI, eller God Morgen –
Alt etter som 🙂

 

 

 

Go`klem fra ei KJEMPE fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. God morgen☺ koser meg med bloggen din, fine oppskrifter og perlefigurer. Her på Østlandet snør det for fullt, så i dag blir det innedag med sokkestrikking og litt forskjellig for min del. Ha en flott søndag☺.

      1. Takk skal du ha 🙂 Off ja, eg så på Snap da eg sto opp at flere av mine “venner” der hadde jo fått masse snø!! Her har det heldigvis “bare” plaskregnet i natt! Tror nok eg hadde blitt ganske lei om det kom snø nå og ødela alt arbeidet eg har lagt ned med blomstene ute, krysser fingrene for masse + grader fremover 🙂 Kos deg og ha en flott søndag du også 🙂

Siste innlegg