Lekre Sommertopper

Designet av Laura Aylor

 

Selv om det denne helga er meldt STORM i store deler av landet og + at eg vet (fordi eg har fått bilder) at det ennå er ganske mange som fortsatt har mye snø, så syns eg me må få oss noe optimistisk på strikkepinnene! Ja som en sommertopp, ikkje det? Rett og slett strikke litt håp! hehe Det blir sommer vettu, klart det blir, noen annet er ikkje aktuelt så det gjelder å være klar med en lekke topp når dagen med over 15 grader er her 🙂

Hvis ikkje er det jo bare å fyre i peisen og bruke toppen inne 🙂

 

 

Designet av Laura Aylor

 

Toppen er strikket i merino ♥

 

 

TILLANDSIA
Bildene over
Str fra 76 cm til 129 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Laura Aylor

 

Denne er strikket i Bomull/Lin 🙂

 

DANCING CREEK
Str fra 76 cm til 137 cm i overvidde

 

 

 

* * * *


Ingenting er som å “ta helg” med masse blomster på bordet! Det der har eg med rygg og napp egentlig, men mest om sommeren – Da kjøper eg stort sett blomster til hver helg 🙂 Disse kjøpte eg tidligere i uka og buketten er diger altså! Syns disse blå “tistel” lignenede greiene er så fine, ellers er det masse gåsunger og noen hvite blomster,
alle er veldig lange så buketten ruver på salongbordet 🙂

I dag sto eg tidlig opp så når eg først satt emeg ned i 14 tiden eller mangen timer på hjul og på beina var eg sååå trøtt, men eg ble nå sittende. Nærmere halv 5 bare måtte eg krype i seng! Satte alarmen på
og sov som en stein til halv 7 – Ahaa det var skikkelig herlig.

Sitter bare her som ei svimerau haha Drikker kaffi og satser på å våkne skikkelig slik at kwellen blir fin med mye strikking! Milo lå å sov i Go`stolen min da eg sto opp, men høflig som han er så hoppet han bort i den andre stolen når eg kom med kaffien. Nå nettopp så krøp den en mikro Flott på genserermet mitt! Fikk tatt den med pinsetten og brant den til døde haha NÅ er det på tide med en tur til Dyrlegen å få Flottmiddel!! Fysj a meg!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN 
AVSLAPPENDE
FREDAGS KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt Søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg