Liker du Strikkepakker??

Reklame | Rito Hobby

 

Noen ganger er det helt ok med strikkepakker, spesielt når de er såpass overkommelig som dette, og at garnet er en favoritt! Opp i posene er alt du trenger for å lage prosjektet som de fleste vil kunne strikke eller hekle. Det kan faktisk være en fin inspogave til de yngre som ønsker å strikke eller hekle noe selv. RITO HOBBY har mange forskjellige slike poser og du kan sjekke ut alle Hardicraft posene Her Inne – Ser nå at eg absolutt burde plukket med meg en Havfrue også…!

 

 

 

 

Inni mellom perleprosjektene i dag skal eg få lagt opp til denne søte Bunny`n ♥ Mistenker, uten at eg har lest oppskriften, at her blir det muligheter for litt deilig Intarsia teknikk! Det er gøy 😀

 

 

 

 

Siden eg likevel har planer om litt kaktuser fremover, dog ikkje laget av garn, tenkte eg det kunne være gøy
å hekle noen også! Å ja, de 3 terraskottapottene er opp i pakken. Som sagt; Alt du trenger er i pakken!
Kaktuser er jo også noe man ikkje kan ha for mange av, ja om du liker kaktuser da? Syns det er kult eg!

Blir nok noen underveis innlegg på disse 2 posene, det er jo noe av det som er gøy:
Før – Underveis, og VOLÁ; Ferdig! 😀

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu?? Det er egentlig lite som innbyr til planting ut!??? Burde så ABSOLUTT plantet hos mor mi nå snart, helst før 17.mai. Vet at det hadde betydd mye for henne….Kjenner på ryggen min at det ikkje blir godt *ler*, men skal både me og hun har få blomster på terrassen, vel…da er det jo bare å bite seg i det 🙂 Sånn må det bli. I dag er planen å ha en dag hvor eg ikkje MÅ UT å ordne noe for i morgen er det igjen torsdag og mor mi sin dag, fredag er vår handledag og sååå er det helg som da egentlig er mine dager…Hekkan, ukene fyker jo! Har tenkt at i dag må eg gjøre litt hjemme…Nå er det kommet dit hen at eg kan tegne i støvet på spisebordet…Sånn skal det ikkje være! Minner meg på at eg må notere våtmopper på handlelappen og at turen må gå innom Europris før helga.

Skal ta et kjapt raid litt over alt før eg parkerer på Hobbyrommet
og legger opp til den søteste Bunny

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Å kor søt de kaktusene var. Veldig kjekt med alt inkludert. Fin venninnegave og for de som er nybegynnere.
      Selv om vi her i øst har hatt det fint og varmt, har jeg ikke planta ute enda, det får vente. Vurderer noe til 17. mai utenfor inngangsdøra under tak 🥰

Siste innlegg