Litt Påskedill – Helt Gratis!

Designet av Rosemary (Romi) Hill

 

Under normale omstendigheter så hadde de 2 eskene med påskepynt nå stått i gangen og eg hadde garantert rundvasket stua (i den minste!) i dag! Meeen, slik ståa er om dagen går dagene om en annen og ganske i surr, og ja, det er jo NÅ til helga eg pleier å pynte! Da pleier eg kaste meg om med kyllinger, høner og egg, men eg har da
i det minste fått vasket dukene så da er jo noe gjort 🙂 Ser slettes ikkje så mørkt på det, eg har jo perlet et hav av pynt 🙂 Satser på at Ali får opp eskene før me tar natta i kwell og da kan eg pynte i morgen. Eg har som regel alltid, ja nesten hvert år strikket eller lage litt ny påskepynt – om det skal strikkes noe i år vet eg ikkje, men opp gjennom har det blitt et hav av EggCozy 🙂 Det trenger så absolutt ikkje være så flott, fint og avansert, nei,
veldig ofte er det enkle veldig koselig og søtt 🙂

Dessuten så er jo Påskefrokost en koselig greie og da må man ha EggCosy!

 

EGGSY HATS
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Lindsay Mudd

 

Co-ORDINATING EGG COSIES

 

 

 

 

Designet av Judithsn

 

EGGLUER – PÅSKEPYNT

 

 

 

 

Designet av Linn Bryhn Jacobsen

 

EGGVARMERE TIL PÅSKE

 

 

 

 

Designet av Julie Williams

Eller, kanskje bare strikke noen egg…Rett og slett!

 

EASTER EGGS

 

 

 

 


Eg sveipet bare kjapt over kjøkkenet i morges, kledde meg selv og begynte å vaske klær, men maskinen gjorde jobben sin har eg perlet….OG eg har perlet! Jøss, blir fort mange sommerfugler av det gitt! Nå ligger de alle til tørk, for jaggu mensan samlet det mye vann i alle disse perlene når man stryker, bøyer og holder de under kaldt vann. Planen er å sette meg til med maling og glitter etterpå, det er jo nesten kjekkere enn perlingen! Får jo litt nojå av glitteret, men det får nå gå selv om gulvet i gangen glitret herfra til….?….sist eg pyntet de andre sommerfuglene! Man får jo glitter på maten av sånn! T.o.m Milo (<–Katten) hadde glitter under potene!
Tja, hva eg skal med ei røys av sommerfugler? Foruten å pynte i egne blomsterkrukker til sommeren er
det sikker noen eg kan glede….men en sommerfugl!

Før eg helt setter meg til rette får eg vel kanskje svinge noe mat? Lite aktivitet i grytene i dag så kanskje eg bare svinger noen poser med Chilisuppe? Hmm, vel, får forhøre meg med gjenge om det faller i smak 🙂
Med mat i magen skal eg strikke 1 m meter I-Cord for mor mi 🙂 Har heldigvis ei mølle så det går
fort gjort bare eg husker hvordan eg starter!

 

 

LAG DEG EN GOD KWELL
OG KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei småsulten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg