LIvet er for kort…sier de

 

De sier det….Livet er for kort og plutselig er det over! Mulig det kan stemme for det var jo f.eks i går eg reiste til Spania for 1.gang som 18 åring…Mine unger ville muligens mene det var i gml dager!?

Livet er for kort til å ligge å late seg mener andre, man må ut å gjøre noe meningsfult sier de…Ut å oppleve
Hva som er meningsfullt er jo veldig individuelt, me har alle våre mål og ting man elsker å gjøre. Hva eg mener er givende er nok ikkje det samme som hva du mener. Derfor er det bortkastet å peppre andre med hva de må gjøre for å få et givende liv den tiden me er her.

Eg har jo fått en ny giv i år med all den turgåinga, det er noe eg har likt siden eg var liten, men aldri helt kommet i gang...alltid så mye annet, men nå er tiden min, nesten bare min og min alene 🙂 Eg kan stort sett gjøre hva eg vil *ler* En annen ting som bare er min er Hobbyrommet mitt, eg deler det gjerne med andre, men det er mitt fristed. Et fristed må pleies og stelles så derfor skal eg gjøre noe i dag som betyr en liten oppgradering av nettopp Hobbyrommet – Mitt fristed: Med livet som innsats skal eg ta turen ut på IKEA – Tenk deg om; Det er lørdag formiddag så kampen starter nok allerede på P-plassen…Noen ganger må man bare ofre seg og la det stå til, ikkje det? Eg klarer ikkje vente til mandag…No No…I DAG må eg få det i hus, har selvfølgelig sjekket lagerbeholdningen for sååå glad er eg ikkje i IKEA at eg bare kan loffe rundt der uten mål og mening *ler*
Ønske meg lykke til!

Du da? Hva skal du fylle denne meningsfulle dagen med? Ikkje no? Så deilig, ja for noen ganger er det akkurat det me trenger: Ingenting! La kroppen og hodet lade av seg selv uten for mye input – Kan blir sliten av det også.
Noe av det viktigste syns eg er at me koser oss, ja litt hver dag! Så derfor.….

 

 

 

KOS EG OG HA
EN MENINGSFULL LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg