Luftehull i Sommervarmen!

Designet av Elsebeth Judith

 

Vettu? Er du på jakt etter en luftig og lett sommergenser så kan du stoppe å lete for her er den!! Lettere og luftigere enn en genser på under 200 gr er vanskelig å få til, i allefall om du skal kjenne at du har noe på deg. Strikker du denne i orginalgarnet som er Holst Supersoft så lover eg deg en deilig ullgenser i sommervarmen!! Jepp, eg har en selv i Holst Supersoft og den veier 170 gr, uten problem kan eg bruke den
på en varm sommerdag midt i juni 🙂

 

Designet av Elsebeth Judith

 

Denne har jo i tillegg luftehull så da er de berga om en hetebølge skulle herje over landet 🙂
Ja og du?? Har du VIRKELIG sett på fargekartet til Holst Supersoft noen gang? For å si det sånn, skyr du hodebry bør du ikkje kikke, men liker du en real utfordring så sett i gang! Ta en titt HER å se om du finner kun EN favorittfarge!! (98 farger!!) Lykke Til ♥

 

 

LUFTHUL
Bildene over
Fra 96 cm til 144 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *

Ærlig? I dag har min dag vært kjip! Hvorfor? Nei si det, ikkje noe spesielt, men noen ganger våkner eg om morninger og er bare sur. Kanskje eg har drømt noe? Hvem vet, det som er ennå merkeligere er at når eg våkner og er sur så klarer eg stort sett å snu humøret, men i dag tror eg bare eg bestemte meg for at eg ville være sur! Enkelt og greit! *ler* På tross av min surhet fikk me nå handlet hjem MASSE jord, Kugjødsel og Lecakuler +
me overrasket mor mi med samme mengde jord og gjødsel, og da ble hun glad-
så selv med min surhet spredde eg litt glede.

Vel hjemme igjen fortsatte eg å være sur, da var det jo så langt på dag likevel så det spilte liksom ingen rolle, ikkje var det særlig koselig å strikke heller for eg var jo så sur!! Til slutt så ga eg bare opp og gikk å la meg, håpet vel på å drømme noe morsomt i håp om å våkne opp glad og fornøyd, men av og til håper t.o.m eg på for mye for eg var like sur da eg våknet om ikkje ennå verre! Tenkt å kaste bort 2 timer bare sånn uten å føle seg noe bedre!?! Idioti! Vel vel, nå begynner det å nærme seg leggetid for folk flest så kanskje eg bare tar en extra tidlig kwell? Off ja, det er slitsomt å være sur gitt så eg håper absolutt at MAI kommer med masse sol til sinnet
og at eg våkner i et bedre humør i morgen ♥

 

 

 

HA EN FIN KWELL
OG EN RIKTIG GOD NATT

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei SUR Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg