Lykke kan kjøpes..

 

Så visst, lykke kan absolutt kjøpes om man vil det! Passet så fint at denne pakken kom i dag når dagen i seg selv er ganske så bedriten…! Var i helgen, selvfølgelig nattestid at eg kom over disse pakkene med tegnepapir...O`la la…Papir som skal tåle alt! Hvor irrterende er det vel ikke når f.eks tusj blør gjennom papiret!? Sant vel…Dette papiret tåler både tusj og maling m/vann og alt annet.:) Eg valgte meg 240 grams papir, heftige greier. Kjøpte en pakke A3 og A4 – Godt å ha!

 

 

 

 

 

Olje Pasteller er gøy! Eg har et skrin fra 1997 i skuffen, noe utslitt/oppbrukt, men fortsatt klare flotte farger….Likevel syns eg det var på tide med en oppdatering! NICE! Med utstyr som dette er det bare å klemme i vei, du trenger ikke være flink til å tegne en gang!! Blir ingen sirlige streker, heller mer kliss og ukontrollerte trekk *ler* Har tegnet mye med dette, det er bare å kline til kan du si!

 

 

 

“Matorgie” anno 1997

 

 

Bilde over tegnet eg med Oljepastell! Oppgaven het nettopp Matorgie! Med oljepastell kan du dekke lag for lag uten problem. Mulig du husker fra da du var liten, var en periode det var poppis å farge et ark i masse fettfarger for så å dekke dette med svart. Der etter tok me noe spisst og skrapet frem et mønster? Fargene under det svarte kom frem 🙂 Eg gøy teknikk som kan blir ganske så bra!

 

 

 

 

 

Det er jo en fryd å bare beundre alle fargene, det er neste for galt å begynne å bruke det…!
Må nytes litt først 🙂

 

 

 

Som sagt var det helt perfekt at denne pakken kom i dag…dagen har vært bedriten, så pass at eg bare gikk
å la meg
…! Hekkan det er lenge siden eg har vært i senga på dagtid! Heldigvis sovner og våkner eg alltid
i samme stilling så eg har sovet godt! Matlysten er helt fraværende og da er det noe som ikke stemmer *humrer* Har vært i kontakt med legen og hvis det ikkje er noe bedring til
i morgen skal eg komme meg ut til han.

Tenker eg bare sitter her, takk og pris for meget bra Gamingstol(!!) å fortsetter med “House”, greit å se på noen som har det mye verre enn meg. Skal få strikket noen masker også er planen 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg