Lyst på ei snerten Granny?

Designet av Gorica Pavlovic

 

Ingen kan si at Grannylapper er kjedelig?? Dette er noen av det mest snaisne eg har sett i granny! Ja, eg syns rett og slett den var stilig, granny er slettes ikkje bare et nostalgisk pledd man slenger på sofa`n! *humrer*

Kanskje ikkje akkurat en shorts eg hadde svinset rundt i, men absolutt noe eg kunne ha heklet.
Garantert eg kjenner noen som uten problem hadde brukt den 🙂

 

 

 

Designet av Gorica Pavlovic

 

Den er nøye planlagt og montert slik at den ikkje blir lavere bak, så helt ærlig ser den jo perfekt ut! Shortsen er heklet i Muskat fra Drops på når nr 3, oppskrifter er kun til en størrelse, men du kan regulere størrelsen på hver lapp for en større/mindre utgave 🙂

 

GRANNY SQUARE SHORTS
Bildene over
En størrelse

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og klar for ny uke! Skal til frisøren i ettermiddag og akkurat det skal bli herlig 🙂
Fikk ferdig jeansjakken i går:

 

 

Fant en ok løsning på å henge “dillet” på, siden barnejakker ikkje har kneppeknapper men trykknappet var det lite hull å henge noe i. Eg hang dinglene på en nøkkelring, la ringen mellom trykknappen og klemte til 🙂
Henger godt der.

 

 

 

 

Venter på en Rosa Posca tusj i posten for å fylle inn noe mer rosa, men ellers tror eg jakken er ferdig 🙂 Mulig det kommer en liten lignende figur på en arm eller no, får sjå 🙂 Ble jo en søt jakke, unik er den også 🙂

Vettu ka?? Ååå det er så herlig: Skrivebordet er TOMT! Alt ble ryddet “bort” i går! Litt usikker på om eg skal perle flere armbånd nå med det første, har litt småting som eg skal perle i Hama Mini og siden det er det som er mest dill er det gjerne greit å få det gjort. Alle armbånd er pakket og sortert, noen av blomsterpinnene er pakket – Venter på flere og noen større cellofanposer, fikk også pakket kakepynten i Hama Mini, bindersene og nøkkelringene 🙂 Har noe annet dill også som var planlagt, mulig eg bare må teste det ut før eg bestemmer meg for om det er noe eg vil gå for…*Tenkelittpådetja*

Tja, stikker på badet før det blir okkupert av Dib som skal på jobb og så kan eg dille frem til eg skal gå. Må innom posten en tur også…*I R R I T E R T* – Den ene pakken etter forrige give away ser ut for i app`n min som den ikkje har forlatt postkontoret ennå!?? Hmm sendte den jo 16.mai!! Håper virkelig det bare er en feil i min app.

 

 

HA EN INNHOLDSRIK
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg