Lyst på en GarnSmell??!

 

 

Egentlig hadde eg tenkt at overskiften skulle være “Nå er det slutt!” på dette innlegget, men dessverre….det er ikke slutt...Eg var så dum og skulle BARE sjekke om de hadde mye Mini Sterk igjen…Skulle aldri gjort det, aldri...Eg burde vært fornøyd med eska over (Ja og de andre fargene eg kjøpte tidligere…) men altså
Det ER billig når garnet kun koster 34 kr mot normalt på 85 kr!! Hvis du da i tillegg elsker garnet kan du virkelig spare mye! Eg sparte sååå mye, over 5K…! Trenger ikke si hvor mange nøster det er, men det eg kan love er at det garantert blir flere Give Away/Konkurranser fremover – Sikkert noe PåskeKos mm 🙂
Ja og så har eg jo planer om mange prosjekt…kremt…*ler*

Så ja, har du lyst å gå på en GarnSmell? Da klikker du deg inn HER og går bananas!!
Nå skal eg bare få pulsen ned før eg fortsetter å strikker…

 

 

 

HAPPY SHOPPING!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

9 kommentarer
    1. Åh, nei! 🙈 Å æ som tenker påskestrikk! Vi får se hvor stor eska blir 😂

    2. Da er endel Mini Sterk bestilt. Hadde endel fra før, men jeg holder på å strikke til noen småjenter, så jeg behøvde noen jentefarger😁 luer, sokker og halser blir det nok 😉
      Og det ER virkelig en god pris nå

      1. Ja ikkje sant!?! Det er jo helt fantatsisk, for eg tror aldri eg har kjøpt det garnet til full pris…85 ER drøyt, meget drøyt spør du moi, men nå trenger eg ikkje tenke på å kjøpe det garnet, på mange år…MoHaaa

    3. Tusen takk for garnsalgtipset. Har gått på en real garnsmell, æ og lommeboka!😂 Blir høy kosefaktor i heimen med innholdet i den digre eska. Gleder meg.

Siste innlegg