Lyst på en tunika til??

Designet av Joji Locatelli

 

Det er tydeligvis mange flere enn meg som synes at tunika er et anvennelige og deilige plagg så da slenger eg ut en fin en som vår kjære Joji har designet ♥ Denne er også strikket i tynn merino nærmere bestemt i DETTE GARNET! Garantert et deilig garn og du får det i utrolig mange lekre farger!! Åååå det hadde vært gøy å strikket den i fargen “Laugh Out Laod”!! Skikkelig herlig sommertunika hadde det blitt skal eg si deg ♥
Extra stort Pluss for lekker V-Hals!!

 

Designet av Joji Locatelli

 

Det lille extra ligger jo i små fine detaljer, det skal så lite til for å sette en prikk på det hele vettu 🙂 Av erfaring kan eg si at Joji Locatelli sine oppskrifter er gode, dvs at selv om den er på engelsk er den oversiktelig og tydelig, derfor: HOPP i det med begge beina og strikkepinnene 😉 Hva har du EGENTLIG å tape?? NADA 🙂

 

SERENITY
Bildene over
Fra 83 cm til 138 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

I går var planen min å legge meg tidlig, sånn type kl 22`ish, ja eg hadde t.o.m laget mat pakke og gjort klar kaffitrakteren før kl 21! Altså, alt lå til rette for en tidlig exit, meeeen så kommer Amira hjem sånn halv 12`ish og da er løpet kjørt!! Jepp, me liker veldig godt å skravle begge 2 + hun hadde fått negler(!!) i posten og da må jo DET prøves!! Klokka tikket og den sprang og VIPS så var klokka nesten 2 før eg møtte puta…Litt trøtt i trynet ennå kan du si for eg kom meg jo opp før 9 heldigvis, kan jo ikkje sove bort så fine dager som dagen i dag foreløpig er:)

Ali satt såååå fornøyd ute på terrassen vettu da eg sto opp!! Han hadde vært i skogen han!! Jadda, eg trooor han har dratt med seg “avleggere” på en BUSK, eller kanskje det er et EikeTRE?? Ikkje vet eg, men han har tatt med seg røtter og alt for han VIL ha et tre i ei krukka og når det blir for stort kan han bare sette det tilbake i skogen…mener nå han…?!? Vel vel, gi mannen en sekk med jord og la han kose seg sier eg bare!! Han har også linet opp plantene med kjøpte i går ute på bordet med Fiberduk under så ja, han overtar tydeligvis snart den plantinga mi haha Jaja eg får plante litt Gulrotfrø eg da heller…og Sukkererter 🙂 Hmm snart har eg bare strikkinga igjen for deeet tror eg ikkje han gidder selv om han flere ganger har bevist at han kan strikke *OMG*

Tror bare eg snart skal stable meg på beina og få fart på dagen, i morgen er det jo også 17.mai…
Blir dårlig med stryking av flagg i år tror eg 🙂

 

 

LAG DEG
EN FIN-FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimsitisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg