Lyst på en utfordring??

Designet av Šárka Dvořáčková

Sitter her å surrer, strikker litt og gjesper litt til, ja eg er trøtt og burde ha lagt meg! Meeen, så ramler eg over disse go`bitene her så da blir eg sittende. Hvis du skulle trenge et prosjekt som kanskje trenger litt mer oppmerksomhet enn et Tv-Strikketøyet kan du plukke med deg disse…

 

 

SQUAREPOINT FINGER GLOVES
Bildet over
3 størrelser
Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Šárka Dvořáčková

 

Eller hva med disse? De så muligens litt krevende ut ved første øyekast,men hva så?
De er sikkert kjempekjekke å strikke 🙂
Oppskriften består av både diagram og en skriftlig del,

da er det jo opp til deg hva du foretrekker 🙂

 

DAEDALUS FINGER GLOVES
3 størrelser
Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det har jaggu vært en lang dag med lite hviletid…Kjenner at det kan være smart å komme seg i seng…
Kanskje få en time eller 2 extra på øyet? Har ingen planer enn en tur til posten i morgen –

Kanskje eg tar meg en rolig tur langs fjære? Tja, får sjå 🙂 Natti!

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Å, hva du klarer å finne. De første var grelle, men smaken er jo som baken, men de andre kunne jeg greit klikket inn. Velger å la være da det er så mange oppskrifter som ligger på vent. Har en stor haug finull rester som skal bil votter, vanter og pulsvanter i løpet av sommeren.
      Greit med en “fridag” i morgen. Gjelder å ta seg inn igjen og ikke overdrive. En rusletur i fjære er nok greiest.
      Natt i natt, og klem fra Liv

Siste innlegg