Lyst på et Drømmeteppe??

Designet av Stephen West

 

Alle har me et drømmeprosjekt som me ikkje helt har funnet ennå, eller hva? Eg er stadig på jakt etter det ultimate! Å jo da, eg har hatt mange perfekte strikkeprosjekt, men så higer man jo alltid etter noe mer, noe mer spennende og noe enda finere. Siden ca 2010 har eg vært lost i Stephen West sine design, noen bøker har det blitt og et hav av oppskrifter. Dette teppet, ja det bare må eg ha og eg må virkelig få ryddet plass til å kunne få det på pinnene! Det er jo helt AMAZING 🙂

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Du trenger ikkje kjøpe et spesielt garn til dette, det går helt fint å bruke opp enkelt nøster som ligger å slenger.
Eg ville prøvd å styrt fargene litt (meg og systemer vettu) for eg vil jo at teppet skulle passe til å ligge i stua 🙂

 

 

Designet av Stephen West

 

Strikkefastheten er på 16 m og overholder du den blir teppet ganske stort! Selv om teppet er stort er strikketøyet absolutt overkommelig pga strikkefastheten. I følge oppskriften strikkes det på pinne 4,5 –
Dette kan du evn måle deg til selv 🙂

Uansett? Dette må jo bare været et drømmeprosjekt? ♥

 

 

STARFLANKET
Bildene over
216 cm i diameter

 

 

* * * *

 

I dag blir en dag på hjul, med mor mi 🙂 Det skal bli kos for det er jaggu lenge siden hun har vært ute på shopping. Hun har sett seg ut litt fra reklamen på tv(!!) og har selv ringt rundt på butikkene for å høre om de har plaggene inne. Så da blir det grei skuring; parkere, inn på butikken, se og evn bare betale og gå igjen.
Håper jo bare at hun blir fornøyd 🙂 Greit å få luftet seg litt.

Ute regner det og det er ganske bedrøvelig ute på terrassen, men det skal heldigvis bli litt flere gradere enn i går 🙂 Hadde jo egentlig vært best om det var sol og fint når me skal ut å lufte oss, men men sånn er det. Siden eg allerede er på farten kan det være me henter hjem helgehandelen når eg er hjemme igjen, greit med hva som er gjort. Men nå først? En tur på badet og finne noe annet enn pysjamas å ta på meg 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg