Lyst på fargerikt SOKKEGARN? – GIVE AWAY

 

Se der ja, tidlig i morges dalte det en stor pakke med garn ned i postkassa vår! JuHuuu Sjekk de fargene da!?! Jaaa eg veet at dette egentlig er sånn Halloweengarn, det er jo pga fargene. Nå er det sånn at Halloween ikke eier disse fargene – Dette kan bli fargerike og supre sokker uansett årstid og høytider! Garnet er virkelig perfekt om du liker å ha gla`sokker på føttene – Det gjør eg! SokkeStrikk-Automaten eg hadde forsvant jo med mor mi, så da er det på høy tid at eg begynner å strikke sokker selv…
sukk, eg er nødt!

 

 

 

 

Sikret meg også noen Julenøster i sammen slengen! Her forsvinner noen i Julekalenderen som du kan vinne og resten blir med på Julekosen i desember om ikke annet dukker opp som f.eks
en kjapp Give Away en dag me kjeder oss Ho Ho Ho

 

 

 

 

Men i dag har eg 2 gaver, 2 poser med 2 nøster pr pose 🙂 Deilig! Da blir det minst 2 par sokker på 2 heldige. Nøstene er samme type garn som Opal vettu; 420 m pr 100 gr, dvs at du kan strikke et par damesokker og et par barnesokker av 1 nøste 🙂 Fargene smeller akkurat like mye i RL som på bildene her! MAGISKE farger og eg ser for meg at det kan bli noen flotte tursekker! Eg må bare få fart på strømpepinnene….Men ok, i dag er det Give Away!

 

Skriv en kommentar under dette innlegget
(Her på bloggen, kommentarer andre steder enn her på bloggen er ikke med i trekningen).
Fortell meg gjerne om du pynter og feirer Halloween?

 

 

Eg trekker 2 heldige LØRDAG 28.OKTOBER

 

 

 

 

Eg har fått spørsmål om eg ikkje skal pynte til Halloween….tidligere år har eg jo pyntet med perlerier ut
i slutten av september…
.Vel, i år dropper eg det av en enkel grunn ⇑ I fjor da eg ryddet julen tilbake i boden var den KUN juleeskene som hadde gulvplass og alt sto opp på hverandre. En av disse boksene inneholder Halloweenperleriene….Eg GIDDER ikke tømme/rydde boden akkurat nå for å få tak dette…Håper inderlige eg får ryddet i god tid før julen skal opp….Det nytter ikke å ha en ryddig/ledig plass her i huset, den fylles opp av skrot på no time!

Men ok, eg har vært i skogen å trent styrke i dag – Det svei ja, men guuu så godt det gjør! Ble ikke tur rundt vannet i dag, me kjørte ut til Outlet`n i stedet for hihi Eg ville ha en svart turjakke med lufting! Var innom alle de “store” turbutikkene….ingen hadde svart…Hmm…Men eg fant da en til slutt og den var så og si helt lik den eg så på Norrøna (nett) men de hadde altså ikke svart i butikk, greit å spare 4500,- når man finner en på salg! Herlig! Men nå? Tja, tror eg skal støpe litt til eg – Det er så gøy!
Venter på Dib og så blir det Dumplings!

 

 

 

KOS DEG
og LYKKE TIL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

254 kommentarer
    1. Klart man vill vinna fint garn.
      Jag läser din blogg väldigt ofta, men jag kommenterar inte ofta, men jag måste säga dig att vilka fina promenader du gjort, jag skulle så gärna vilja gå dom, men jag bor i Sverige så jag får hålla mig här.
      Önskar dig en fin vecka
      Myrica

    2. Deilig garn, også for ei som ikke pynter til halloween! (Er mer begeistret for den norske hallo vin 😉) Her går det i teppestrilking for tida.

      1. Det hadde vært kjekt med litt sokke strikk i pauser fra bunadstrikk. Og med de fargene blir en glad😊

    3. Sokkegarn er topp!
      Vi pynter ikkje til halloween, den feiringa er eg ikkje oppvaksen med og synes vel egentleg at det er tull.

    4. Dessverre pyntet eg ikke til Halloween. Men har gjerne orange høst lys på boder😃 Håper jeg får bli med i trekning selv om jeg ikke feirer Halloween . Men har alltid noe snop til barna som kommer på døra😉

    5. Nydelig garn!
      Pynter…. nei, kan vel ikke si det om de to gresskarstakene vi har te-lys i 🙂 Vi er ikke noe glad i Halloween nei.

    6. Så flott sokkegarn😀. Eg pleie å pynte med hjemmelaga gresskar og høstalver. I år solgte eg alt på Høstmarked så nå må eg lage nye. 🧶🧶😀

    7. Vi pynter litt, noen lysende spøkelser som svever rundt på verandaen, en hengt mann på trappen, utskåret gresskar og en liten heksehule rett innenfor ytterdøren.

      Feirer ikke så voldsomt, men fyller engangshansker med blodig popcorn og lager heksefingre som deles ut til diverse monstere etc som dukker opp utover kvelden.

      Ellers ser vi skumle filmer helgen før sammen hele familien

    8. Eneste pynten jeg har er noen hekla gresskar. Gjorde mye mer ut av pyntingen når ungene var små og det kom ein heile skokk med unger som ville ha snop. Når bor jeg i låst blokk så nå kjøpes det ikke inn snop lenger.
      Sokker er det alltid bruk for, den siste måneden har jeg strikket mange, men det blir liksom aldri nok. Trenger alltid noen fargerike og flotte sokker 😊

    9. Pyntar ikkje til Halloween, men syns det er fin tradisjon å sette lys på gravene til kjære. Kjekt å vera med i trekking, takk for den sjansen🙂

    10. Jeg har akkurat gravd frem (måtte grave litt i garnlageret 😎) litt sokkegarn, men det er til tykke pinner. Lekkert med tynne sokker også, mange hadde blitt glade hvis jeg strikket noen slike. Lill og oransje var jo en flott kombinasjon. Her kom barnebarna med utskjært gresskar som pynter opp inngangspartiet vårt.

    11. kjære vene du er snill :=) og jeg hadde jo såklart blitt glad om jeg var en heldig vinner fargeglad som jeg er :=) bare vent når julen nærmer seg kommer nok julepynten frem ,det er noe med julen hvet du

    12. Lite halloween pynting her i heimen, om en ser bort fra fargerike hjemmestrikkede ullsokker på tynne pinner. Og ja, jeg føler meg innimellom som en sokke-strikke-maskin. Mannen i huset vil bare ha tynne ullsokker på beina, ankelsokker i ull på sommeren. Stor glede i å lese bloggen din, masse ideer og tips!!! Leser hver dag. Lite flink å kommentere. Nydelige farger på garnet du gir bort,kjekt om jeg vant. Gleder meg stort til å følge alle prosjektene dine.

    13. Ja takk, vinner gjerne sokkegarn 🙂 De jeg strikker i julegarnet er snart ferdig,og sokker må man ha i skuffen 👏 👍
      Pynter ikke til Halloween, det er en feiring jeg aldri har deltatt i. 🙂
      Ha en fin kveld 🤩

    14. Så flott sokkegarn da. Det blir ikke pyntet til Halloween her nei. Men har alltid litt godteri og sånn i huset når al disse forkledte barn kommer på døren.

    15. Så flott garn!!
      Jeg har overtatt sokkestrikkinga i familien for mange år siden, før det var det mamma og svigermor som strikket.
      Har laget meg noe halloweenpynt opp gjennom år, men i år låner jeg vekk det meste til barn/barnebarn.

    16. Lekkert garn.
      Pynter ikke til Halloween, men har strikkede gresskar og pynt i glass i september og oktober.
      Spennende å følge med på alle dine prosjekter.

    17. Hei

      Fikk meg en go latter da jeg så bildet fra boden din, liker at du ikke bare viser «glansbilder».

      Her pyntes det til Halloween, selv om barna har flyttet ut, deilig med litt farger inne når det er så mørkt utenfor.

      Jeg strikker sokker, og sokkegarnet du gir bort var lekkert.

      Klem Laila

    18. oooo så lekre farga.
      æ pynte nok ikke til halloween, bortsett fra 3-4 hjemmestrikka gresskar på bordet

    19. Hei
      Pynter ikke til Halloween til vanlig, men i år har jeg heklet gresskar som skal pynte opp litt 😊

    20. Hei. Jeg må innrømme at jeg liker ikke halloween. Syns det er noe mørkt og dystert over det hele.
      Ser jo at det er mange unger som elsker dette og det må de få lov til.
      Jeg må jo si jeg hadde blitt veldig glad om jeg vant sokkegarn da 🙂

    21. Hei.
      Lenge siden jeg har vært her inne.
      Jeg pynter ikke til halogen. Vi er for gamle hehe.

    22. Nydelig sokkegarn.
      Jeg pynter ikke til Halloween, men sørger for en skål med godsaker om det dukker opp noen på døra.

    23. Pynter litt ute for ungene sin del. De siste årene har vi hatt mange skumle besøk og i år har eldstemann for første gang sagt at vil kle seg ut sammen med de andre.

    24. Så fint sokkegarn, prøver meg på et ‘lodd’ her 😊 Jeg pynter ikke så mye lenger etter at ungene flyttet ut, men jeg har litt godis på lur hvis noen ringer på døra 👻👻🎃

    25. Det blir ingen halloween pynting her i huset. Kjøper inn godteri så jeg har om det kommer noen på døra. Fargerike sokker kan brukes året rundt. Tvi tvi …

    26. I og med jeg akkurat har fått en bestilling på strikkede sokker fra begge mine barn, så hanndyr det passet med litt garn i spreke farger.
      Etter at barna har blitt store så har Halloween blitt mer og mer borte med årene. Nå er det som en viljen som helst dag.

    27. Så fint garn. Tar ett lodd her jeg. .Halloween er ikke noe som feires Slår av utelyset og ser ut til at det aksepteres . Har ikke hatt noen ringing på døra de gangene det har vært av.

    28. Etter at ungene flyttet ut ble det slutt på Halloween-pynting her. Men lyset er tent og snopet er klart når naboungene kommer på døra. Herlig sokkegarn, hadde vært kult å vinne🤩

    29. Pynter ikke til Halloween, men har lys, det hadde wart alle tiders og vinne noe av det fine garnet

    30. Jeg er ingen Halloween pynter. Lagde skummel gresskarlykt med lys i for noen år siden. Satte den ut på balkongen og skremte vettet av meg sjøl når jeg kom hjem på kvelden og et lysene «vesen» stirret inn gjennom stuevinduet😱 Er mer for å markere Allehelgen med tente lys for de jeg savner❤️ Elsker forøvrig å strikke sokker og det garnet har jeg ikke prøvd før🤞

    31. Tenner lykter og har godteri til unger som ringer på døra. Kunne godt tenke meg litt fargerikt strikkegarn ja🧶🧶

    32. Så flotte farger! Blir garantert stilige sokker 😍 Jeg pynter ikke til Halloween, og får stort sett aldri noen på døra heller. Så her er det en rolig ettermiddag og kveld…

    33. Halloween, julebukker, karneval. Jeg blir allment syk av det. Har sååå store problemer med å se noen utkledd. Har alltid vært slik og et av mine barn er også slik. De andre elsker det.
      Nei, jeg pynter ikke, men har et gresskar som jeg tar frem hvert år og tenner telys i. Godterier blir kjøpt inn og barna ønskes velkommen. MEN det er ikke jeg som går ned og åpner men noen annen i husstanden. Grei løsning: vi er ikke kipe og jeg slipper bli uvel.
      Tenke du bare kan åpne boddøren din så blir det “skrekk og gru” uten at du pynter ( ler)
      Og ja. vil svært gjerne være med på en giveaway når det er såååå herlig garn som frister.
      Ønsker deg en god natt.
      Klem fra Liv

    34. Hei.
      ønsker meg vældig det garnet😁
      pynter veldig lite til halloween, men har du lyst så kjør på med pynt👏

    35. artig garn da😀 neeeh…. kan ikke si jeg pynter, bruker farger i sort og orange i bordpynt, lys og duker. og ei godteskål tilfelle noen barn kommer. mer opptatt av å forberede jula jeg, begynt å vaske, rydde og kaste litt. blir ekstra moro å pakke jula ut da😉

    36. Garn er alltid moro å vinne🩷 nei jeg pynter ikke til Halloween. Har aldri gjort det.

    37. Her har 12(snart 13)-åringen erklært at hun skal ha “Halloween-fest med jentene”, så i år tror jeg ikke jeg kommer unna å pynte litt til halloween 😅 Personlig bryr jeg meg ikke så hardt om det, vi bor på landet så det begrenser seg med besøk på døra denne dagen. Uansett tenker jeg at halloween-sokker må være kanon til 12(snart 13)-åringen 😃

    38. Flotte farger til sokker. Har lyst til å prøve å strikke Banansokker, så garnet hadde vært fint til det. Jeg pynter ikke til Hallowen.

    39. Klart man gjerne skulle vinne noe av dette flotte garnet.
      Jeg strikker mye sokker. Liker det.
      Og jeg selger en del.
      Halloween ja. Klart bi er med på det.
      Pynter ikke så mye, men har gresskar og lys på trappa.
      Og masse godteri til de som ønsker å komme innom.
      Har barnebarn som elsker dette, og de har hatt nedtelling en stund nå.
      Og sammen med Ella har jeg sydd en del utstyr som hun skal bruke.
      Hun skal være en søt Alv.

    40. Ønsker veldig dette garnet🫶🧦
      Hallowen er ikke noe for meg🫣 men snart julepynt🤶

    41. Her er det tre strikka gresskar på bordet.., i boden opp heng ett spøkelse rett innafor døra 👻 Og Halloween vert feira med fest.. eg lager blodsuppe(tomatsuppe) m/edderkopper(pølsebiterm/pastabein 🕷️ Dei som vil kler seg ut.. kjempekjekt

    42. Oi! For et lekkert garn da! Vil gjerne strikke sokker av dette🤩
      Men halloween bryr jeg meg ikke om, jeg forstår på en måte ikke vitsen 😏 men jeg har uansett kjøpt hel drakt skjelett til barnebarnet på 8, på Silly Santa😁

    43. Skikkelig gladfarger i de garnnøstene 🤗 Det er veldig kjekt å strikke med sånt garn.
      Jeg er nok ikke så glad i Halloween og må innrømme at jeg pynter ikke, ei heller feirer. Det skyldes nok også at mine barn er voksne. 😊

    44. Jeg har alltid flere sokkepar på pinnene og bruker lesta året rundt 🧶 Så nytt garn er alltid spennende 🧶 Vi bruker ikke å pynte til Halloween lenger for det er ingen som kommer hit på knask eller knep 🎃 Da var annerledes når ungene var små for da gikk våre fire og naboungene knask eller knep rundt omkring i husene her i nabostrøket. Det var jo kjekt og ungene synes det var stor stas med Halloween 🎃

    45. Hei. Sokkegarn i friske farger blir det aldri nok av. Kjøpte Opal garn av overskuddslageret ditt, og de sokkene forsvant ut av huset hihi ingen igjen til meg. Flott gi bort du har, og sier gjerne ja takk til det. Ingen pynting her før til julepynten skal frem og det gleder jeg meg til Klem fra Birgitte

    46. Halloween var veldig gøy det året jeg var utvekslingselev i USA, en gang tilbake i forrige årtusen! Nå er det bare mas. Vi er to voksne som definitivt ikke pynter. Lekkert garn du gir bort. Jeg har vært heldig før, men prøver lykken igjen. Hilsen Birgitte K

    47. Litt sokkegarn hadde vært greit, faktisk er det lite av deg i boksene mine🫣. Trenge litt garn til eg ska tilbringe mange uker på Kreta etter nyttår, tenker strikkepinnene ska få kjørt seg da. Ha en flott dag og nyt livet😘

    48. Veldig fine farger på garnet. Jeg pynter ikke til halloween, barnebarna er veldig glad i halloween😊

    49. Hei. Blir gjerne med i trekning om et så lekkert garn.
      Her er det ikke pynting og feiring av Halloween.
      Men kjøper smågodt i tilfelle det kommer noen barn og ringer på.

      1. Ja takk jeg vil gjerne ha sokkegarn. Blir fine sokker til barnebarnet det.

    50. Jeg hverken pynter til eller feirer Halloween, men sokkegarn vil jeg gjerne vinne. Elsker å strikke sokker i tynt garn og på tynne pinner🙂

    51. Pynter ikke op længere, da mine unger er blevet store – bortset fra en lillebitte smule. Men vi har altid halloween-slik.

    52. Her pyntes det ikke til Halloween, men har snop på lur om det skulle komme noen på døra. Pynter heller i høstfarger og tenner lys. Du er årsaken til at jeg har gått til innkjøp av Opal garn, og det er de beste sokkene i følge mannen i huset. Hadde vært artig med noen nye fargerike nøster.

    53. Å, så fint garn! 🔝 Eg pyntar ikkje til Halloween – men kjøper inn godteri til ungane som ringer på døra!

    54. Jeg pleier ikke egentlig å feire, men så har vi noen barnebarn som kommer på døra. da må der litt “spindelvev” med edderkopper i og litt sånnt. Kjøper også inn noe snop til små, hekser som kommer forbi😅. Jeg er nok som deg, heeelt gira på fargerike sokker. elsker å strikke det. Garnet så helt fantastisk ut 🙌🥰.

    55. Lekre farger på garn som kan bli presang til en av mine venner, store eller små.
      Ha ei fin førjulstid.

    56. kjempe fint sokkegarn, nei jeg pynter ikke til halloween, men har litt smågodt på lur i tilfelle besøk av noen “skumle ” små eller store som ringer på døra 😅

    57. Alltid gøy med give-away! 🤩 Fargene er lekre uansett årstid, og gla-sokker er energigivende.
      Lite flink til å pynte til Halloween, er liksom mer «julebukk»-tilhenger 😉

    58. her i huset elsker vi å pynte til halloween! det er nesten like viktig som å pynte til jul!

    59. Reiser til Kreta,så ingen Halloween feiring,men kjekt om det hadde lagt garn i postkassa når jeg kommer hjem.

    60. Jeg strikker sokker hele året. I 2022 sendte jeg 52 par sokker til veldige formål.Det har jeg gjort i maaaange år.. Så jeg er rett og slett en storforbruker av sokkegarn.Hver eneste tråd blir brukt. Strikker også noen til oss her i ‘heimen’. Jeg vil gjerne være med i trekningen je. Spennende det da. Leser ofte denne sida di. 🤗

    61. Så spennende og du er jammen gavmild! Har gått å tenkt på at jeg burde strikke sokker til barn og barnebarn igjen men hadde ingenting som passet.
      Da er det bare å håpe at jeg vinner og slipper fly til byen.😇
      Jeg pynter ikke til Halloween men er gøy å få besøk av morsomme unger. Det er jo så gøy å kle seg ut.Har opplevd at det ringer på en som ikke har kledd seg ut og kommer aleine…da blir jeg litt trist.Tyder på at foreldre ikke gidder å hjelpe og hva med venner?
      Ha en fin dag. (Er så imponert over hvor flink du har blitt til å gå lange turer,phu.)🦹‍♀️🤩

    62. Jeg tenner lys og har godteriet på lur i tilfelle det kommer noen tusser og troll på besøk. Vil gjerne vinne garnet!

    63. I år har jeg for første gang heklet noen gresskar. Har feiret halloween et par ganger sammen med barnebarn og det er så morsomt å se hvor glade de er når de får kle seg ut og så gå ut og ringe på hos naboene.

      Før det så syntes jeg også at dette er bare tull, men om ungene syns dette er morsomt spesielt nå i mørketiden så syns jeg det er morsomt også.

      PS: Sokker trenger vi jo alle nå på denne årstiden 😉 og dette garnet er jo så fint 😀
      Happy Halloween og tvitvi

    64. Det hadde vært gullgjevt å få vinne 😍
      Nå har vi autist i hus,så noe utefeiring blir det ikke,men valgfrie filmer og mat,så koser vi oss hjemme ❤️

    65. herlig garn 🤩
      nei jeg pynter ikke til og feirer ikke Halloween me har en skål gotteri stående når de søte små ringer på 🎶🌞

    66. pynter og feirer ikke til dagen men fargerikt garn elsker man jo hele året🧶😍

    67. Jeg digger å strikke sokker. Det er så avslappende. Vil gjerne vinne dette garnet. Men det er mange som vil ser jeg. Men det er lov å håpe.

    68. Dette er gladfarger!! Er kjekt å strikke når garnet er i friske farger 🤩
      God helg 🌸

    69. Alltid interessant lesing fra bloggen 🙂
      Spennende med fargerike sokker, så veldig gjerne garn 🙂

    70. ja selvsagt har man lyst å vinne..kanskje det setter meg i gang med sokker strikking igjen. har jo faktisk endelig lært meg det og strikket noen par,men det stoppet litt opp. med så fargerikt garn må det jo bare bli en lek å strikke et.psr eller to igjen.

    71. Elsker fine farger på sokkene🔴🟠🟡🟢🔵🟣🧦
      Riktig god helg til deg😊

    72. Det var fint sokkelarbeidere som jeg har lyst tilby vinne. Jeg feirer ikke Halloween og tror heller ikke at noen kommer hit ettersom det er langt til skogs der jeg bor.

    73. pynter litt til halloween,skjærer ut gresskar og koser oss med skummel mat.
      Digger fargen på garnet🤩

    74. Jeg pynter ikke så mye til halloween, men blomster i høstfarger er kjekt, der er det jo halloweenfarger også, orange, grønt osv. Ellers så elsker jeg å strikke sokker 🙂

    75. ja takk. Da kan jeg strikke noen fargerike sokker til mange av de små i familien

    76. jeg pynter ikke til Halloween,men jeg er veldig glad i å strikke.Har et nett jeg legger sokker å votter nedi,som jeg har til gaver

    77. Hei. Ett nydelig sokkegarn, uansett farger.🤩
      Vi feirer ikke Halloween, men har likevel litt godteri liggende i tilfelle noen barn kommer. 😀

      1. Ja takk, blir kule sokker med eget mønster.Pynter ikke til Halloween,har litt godteri til nabo barna😊

    78. Pybter og feirer ikke til Halloween men strikker i mange forskjellige farger😉👍

    79. Har bare et gresskar på trappen,tenker lys på Halloween kvelden så småtroll som kommer vet at de får litt godteri.Er så søte når de kommer,ofte litt sjenert med en mamma som pusher på.Ha en fin dag!!!

    80. Blir en runde i kostyme sammen med barnebarna. De lurer pæ hvorfor jeg alltid har samme kostyme hver Haloween. Mitt svar er alltid at Mimmi krymper og ikke vokser fra kostymene 🤣 Jeg vil gjerne vinne garn. 5 barnebarn som vokser litt hvert år og trenger stadig nye

    81. Blir ikke så mye pynting her hjemme, men litt blir det jo 😊 Elsker å strikke sokker, er i grunn derfor jeg lærte meg å strikke for å kunne strikke sokker. Var ikke så enkelt i starten men nå begynner det endelig å bli bra synes jeg 😊 det er jo så mye fint garn og spennende farger og det er jo en veldig grei gave å gi bort også

    82. Lite med Halloween feiring her i huset, men kommer d noen små så skal dem få!

    83. Her feires det ikke halloween. synes det er bare tull. min sønn på 9 er på hallovenn party. som arrangeres av fau på skolen. det synes jeg er helt grei. men sokker bruker jeg hele årer. så det hadde vært gøy å vinne.😊

    84. Å det hadde vært nyyydelig å prøve dette garnet! Jeg strikker vanligvis ikke til Halloween, men jeg har noen gresskar her og der:)

    85. ja takk!! da rekker jeg å strikke noe sprekt til veldedighetsstrikken:) Vi gir bort strikkatøy til kommunens juleinnsamling for fattige familier i vår kommune:) Pynter litt til Halloween ig elsker å kle meg ut selv!!

    86. Her pynter jeg lite til Halloween.. men mer til jul 🙈 så vi venter bare på att vi kan begynne og pynte til jul hehe

    87. Herlig sokkegarn – krysser fingrene for å være en av de heldige! Ikke mye Halloween pynting hjemme, men på jobben pyntes det blant annet ved å maleulike Halloween motiv på vinduene med vannfarger!

    88. ja takk😍 pynter fint lite, men ungene kler seg ut og går til bestemora da.

    89. Nydelige farger🤩🧶

      Her pynter vi ikke til Halloween 🙃 Jeg har bare forberedelser til jul i hodet😅❤️

    90. Klart at eg har lyst å vinna det tøffa garnet. Love til og med å få sokkar av det før jul !!! Så ja takk gjerne ❤️

    91. Sokkelarbeidere hadde vore flott!!
      Følger bloggen din, du har mange gode tips. Har strikke votter etter tips fra denne bloggen ifjor, fikk kjøpt mønsteret og strikka. De ble kjempeflotte!!

    92. Veldig flotte farger og har og barnebarn som hadde blitt veldig fornøyd å få hjemmestrikket da det er best sier dem. 🥰

    93. Festet akkurat siste råden på en genser og satt og lurte på om jeg skulle begynne og strikke sokker, var noen lekre farger på garnet så jeg får krysse fingre og håpe jeg vinner😀 pynter ikke så veldig mye men har noen strikkede gresskar som jeg pynter med.

    94. Bestandig artig med nytt garn i nydelige farger.
      nei jeg pynter ikke til halloween.

    95. Hei 😀Nydelig sokkegarn som eg gjerne skulle hatt og strikka sokker av😍 ellers så er eg ikkje så glad i Halloween, men andre må gjerne få feire og ha det moro, viss dei vil😀 ynskjer deg ei god helg og god halloweenfeiring 😀

    96. Vi pleier ikke pynte til Halloween pga er midt i hummersesongen så har ikke tid 😊 Sokkegarn her i huset brukes til sokker til alle og ullklær til barnebarna 🥰

    97. her halvveis feires det. Utelyset står på og godterier og gresskar står klar for å ta imot skumle spøkelser og hekser og andre forkledninger. i år skal til og med jeg kle meg ut😎

    98. Eg pynter ikke til halloween. Har litt smågodt på lur i tilfelle skumle typer ringer på døra. 😃

    99. Skikkelige knaill-farga!
      Ta kontakt på epost, DU har vunnet en oppskrift fra MEG 😂😂

    100. Vi bor i et kjempe stort borettslag, men i en liten oppgang med bare 5 etg. Der går vi sammen å pynter hele oppgangen. Dekker til vinduene og har mange skumle dukker som beveger seg og edderkopper osv. i år har den gale nabofamilien (som vi digger) fylt på med enda mer. Så i år blir det laser ut av vinduet som skal vise spøkelser på asfalten. Alltid gøy. Flere og flere som kommer til oss hvert år. Det blir snakket om på skolene lenge etter. Så gøy! Ha en fin haloween. Bøøøøø👻

    101. Halloween, neitakk😅😳ihvertfall nå når barna har flyttet kan jeg ka det være. Bor så «øde» at ingen på døra heller😅 Lekkert sokkegarn og jeg har alltid noen på gang så ville gjerne prøvd dette ja🧶🧶🧶

    102. stilig garn🤩 er litt i sokkestrikkemodus for tida så det hadde våre kjekt å vinne 🥰
      pyntar lite til halloween, men gutta i huset synst det er litt stas, så litt blir det 😄

    103. Om jeg pynter holder det med no oransje lys og servietter…. Men strikker gjerne noen sokker 🤩🤩👌

    104. Jeg har for første gang kjøpt et stooort gresskar, som yngste datter har skjert ut. Blir stilig å sette det ut med lys i. Tenker å kyvstarte i helga. Vet at det ikke er før på tirsdag, men 🤗 Har også kjøpt noe bordpynt på Nille. Det har jeg satt fram allerede

    105. Sååå fine farger og garn😍 Hadde vært gøy å vinne (trenger nye ullsokker som jeg bruker året rundt. En ordentlig frossenpinn her altså 😂).
      Pynter ikke lenger til Halloween her hjemme (alle barna flyttet ut), men pynter til barna på jobben😊

    106. Jeg baker muffins og pynter med “skrekkfjes” på glasuren – så har jeg å gi bort om noen skulle ringe på døren (noen år siden sist noen ringte på, men må ikkje tro at ingen gjør det i år. Og muffinsene havner jo i fryseren, så har eg og gubben no å eta på resten av året)
      Jeg strikker mye sokker, og ønsker alltid mere garn 🙂

    107. Gøy med garn!
      Jeg slår av utelyset og setter meg i godstolen mens monstrene passerer utenfor. Så pynter ikke til Halloween, men det kommer nok en tid når jeg også må det😊

    108. Halloween pynter jeg ikke til. I år blir det heller ikke pynting til jul da alle mine esker er stuet bort på lager. Huset vårt ble tatt av ras etter uværet Hans i august. Alt av garn fikk jeg ikke reddet,da alle plastkassene med garn veltet og ble ødelagt av gjørme.
      Jeg er i ferd med å bygge meg opp et lager med garn igjen,og disse to mnd har det blitt noen sokkepar. Jeg elsker å strikke med flerfarget garn,det er spennende å se hvordan de blir etter hvert🥰🧶

    109. Tror ikke det mye pynting i år. Men man vet aldri. Har pleid å lage til litt felles gøy for oss i nabolaget, men nå er ungene så store at de heller vil ut å gå knask eller knep. Håper på å være den ene heldige til å vinne garn i disse flotte fargene. Ha en superduper helg med påfølgende Halloween.

    110. Pynter ikke til halloween.Syns ikke noe om den feiringen.Men er gjerne med i trekningen om dette fine sokkegarnet.🥰👍

    111. Pynter ikke til Halloween i år da vi er i Spania. Elsker fargerikt sokkegarn

    112. Veldig fint sokkegarn som jeg håper å vinne.
      Jeg pleier ikke å pynte til halloween. Jeg får kun besøk av utkledde barnebarn og deres venner og da har jeg en pose hver med godteri til dem, ellers kommer det ingen. Synes heller ikke at det er så greit med halloween da far til mine sønner omkom på den dagen for endel år siden og barnebarn på 3 mnd døde pga en mislykket operasjon den 28 okt, for 9 år siden. I tillegg døde min mor i kreft 30 september for noen år siden. Så denne tiden av året er mer en tid for refleksjon og minner enn feiring av halloween

    113. Jaaa, kan pynte føttene med dette garnet 😉
      Ellers pynter jeg ikke så veldig mye. Prøver å få til litt lys og pynt på trappa 🙂

    114. Ønsker gjerne å vinne garn 😀 sitter akkurat nå å strikker sokker av det rosa/grå/brun. Har strikket i limegrønne også. Restene blir til ullbukse 🙂Veldig godt garn, meget fornøyd 👍🏻

    115. wow så lekkert garn❤️ Her hos oss pynter vi ikke noe spesielt til halloween da vi bor slik til at ingen ser det.

    116. klart jeg vil vinne garn, jeg elsker å strikke sokker 🤩
      Og nei, jeg pynter ikke til halloween 🤩

    117. nydelige farger på garn jeg kunne tenkt meg å vinne😊
      pynter ikke til halloween. synes vi skal heie på julebukken heller👍🏻😃

    118. Her hjemme hos oss blir det ikke pyntet. Men det har bestandig vært godteri å få bare bare ikke i år. Min mann er ikke hjemme og da tør jeg ikke å åpne opp døra alene.

    119. Her kommer ikke mange…men vet jeg at jeg får besøk da blir det pyntet litt. Og godteri ligger klart. Syns vel kanskje dette har «tatt av» litt, men lyser det opp hverdagen for noen, så gjør det nytta si, tenker jeg!

    120. Her pyntes det godt. Min sønn har bursdag på selveste Halloween. Så jeg var den gale damen i gata som tok litt av på Halloween 😂
      Så det blir bursdagsfeiring og minste jenta skal ha gjester. Det blir knask og knep, godteri og kaker. Skumle figurer og masse spindelvev med edderkopper. Gleder meg som en unge 😂🙈

    121. Nå er det sokketid. Her strikkes sokker i alle størrelser og farger ❤️ Så litt påfyll av friske farger, ja takk ❤️ Ha en herlig hælj

    122. Hadde vært kjekt å vunnet 🥰nydelige farger. Pynter lite til Halloween 🦇 men tenkte eg skulle prøve å strikke meg nokre søte gresskar 🎃

    123. Så artig garn, og sokkegarn får man aldri nok av! Pynter ikke til Halloween men har ingenting imot Halloween-sokker😅

    124. Så nydelige farger😍 Pynter ikke noe særlig til Halloween, men har alltid ei godteskål på lur om det kommer noen på døra.

    125. Spennende farger på ett sokkegarn jeg ikke har prøvd å strikke av 😍
      Her pyntes det ikke til Halloween, det skal heller strikkes ullsokker til liten og stor 🥰

    126. Verken feirer eller pynter til Halloween, men kjøper gresskar og lager sylta gressskar, pai, muffins, suppe og anna godt no når det er i sesong.

    127. Eg pynter ikkje til Halloween, liker egentlig ikkje heile greia🙈 koseligere med barn som går julebukk🧑🏻‍🎄🎅🏼

    128. utrolig flotte farger.
      har strikket noen gresskar i flere farger. 🍂🙂

    129. beste tiden på året er høsten og halloween 🙂
      pynter litt. men er midt i flytting så blir ikke i pr 😅

    130. Kjempsestilig garn 🤩🤩 Her hjemme feirer vi ikke Halloween, pynter ikke noe til det, og slukker lyset ute. Ønsker at barne går julebukk i stedet, da ville jeg stått klar med godterier og tatt imot en koselig julesang 😊😊

    131. Nydelig garn 🧶🧶🥰 Pynter ikke til Halloween 🙈 har ikke barn i huset så det føles greit å droppe det. Føler det er veldig for barna, men har gitt nabobarna en oppmerksomhet 😊

    132. Nydelige farget garn,jeg pynter bittelitt med noe småtteri. En godteskål ,ledlenke osv så har jeg jo litt godis om det kommer unger.

    133. Jaaaaa, jeg vil gjerne vinne sokkegarn 😍
      Har bursdag i morgen jeg, så hadde vært en fin gave inn i siste innspurt av 40 årene, kanskje jeg hadde klart å få ferdig et par sokker til jeg blir 50🙈
      I år blir det ikke pynting til Halloween her i huset, kreativiteten er satt på pause og alt fokus ligger i å prøve få ferdig salgbare ting til kommende julemesser.
      Her krysser jeg nå fingrene og ønsker deg en gooood helg🥰

    134. herlig sokkegarn og glasokker er jo bare så kjekt å strikke ,så et par i disse lekre fargene hadde jo vært kjekt å strikke :=) pynter desverre ikke til halloween,i min omkrets er det ikke tradisjon for den feiringen ,har aldri sett noen her som pynter og feirer

    135. Pynter litt med høstfarger og skjærer ut gresskar sammen med eldste barnebarn.
      For en flott give-away 🥰

    136. Hadde vært fint og vinne så lekkert garn.
      Hadde blitt som bursdagsgave, for jeg fyller år 1. november.
      Så gavmild du er. 🥰
      Jeg pynter ikke til haloween, men gir goddis om barn dukker opp utenfor døra mi.
      Men det er lite slikt her omkring. I stedet for haloween har vi noe som heter hallo venn. Alle barna møtes på kulturhuset, de fleste i kostymer, men ingen blir ekskludert. Ser koser de seg sammen. Fint tiltak.

    137. Nydelie farga😍 hadde blidd vældi gla for å vinne🥰 pynte litt, men har i grunn vældi lite halloween-stæsj desværre🙄 kanskje man får meir en vakker dag🤞🕷️🎃😀

    138. Heisan vil bare først si ar æ har vært innom bloggen din noen ganger og syns den er kjempegøy😃 liker alle innlegg jeg har sett💗 er en som ikke gjør så mye ut av meg, men sitter å strikker litt selv🧶 ønsker deg en flott førjulstid og håper du koser deg masse med prosjekter og jul. Håper også å vinne, men æ bruke ikke det så derfor vil æ gjerne si gratulerer til de som vinner🥳🥳 varm klem fra mæ i Trøndelag ♥️

    139. Nydelig farger på garnet. ❤️ jeg pynter ikke til hallowen men skal på hallowen party. Til det bruker jeg å ha med noe mat/godis som er hallowen preget i år blir det muffins med spindelvev og div hallowen pynt. i fjor var det gele med makker oppi.(godis makker). og grønn spagetti tredje igjennom pøler biter så ut som edderkopper 🤣🤣takk for en fin blogg😍 du har mange fine innlegg 💕

    140. Nei, dette er ingen typisk norsk merkedag og jeg har ingen tradisjon for å feire så null pynt her – sokkegarn er mer interessant😁

    141. Så koselig !!
      Hadde vore topp å vinne så fint garn
      Du er jammen snill ❤️❤️

    142. Sokkestrikking står i fokus for tiden, så litt ekstra garn hadde vært fint 😉

    143. Ble ikke mye til Halloween feiring på meg i år, for ikveld/natt er jeg på jobb i ambulansen. Kan ikke si så mye om det, men etter slle festene rundtomkring så har kvelden iallefall vært blodig! 🙈 superfint sokkegarn! Mine ungdommer hsr ønska seg nettopp sokker til jul, og det hadde vært flott å ha så fine farger å strikke med, her på jobb, mens vi venter på neste tur! Så jatakk! 😍🚑🚑

    144. Ja takk! Feirer med å klargjøre meg for operasjon, bare et par dager etter Halloween, mens jeg da er hjemmeværende er det ypperlig med sokkegarn, i nydelige farger 😍

    145. Så herlige farger!

      Jeg har ingen tradisjon for å pynte til Halloween – og der kommer jeg ikke til å gjøre i år heller.

    146. Feirer ikke halloween på den måten folk flest gjør (tror jeg da).
      halloween er for å minnes/hedre de døde,så jeg tenner lys ❤️

    147. Ja takk🤗
      Jeg pynter ikke til halloween, er ingen fan av den dagen.

    148. Hadde vært kjempestas, da jeg endelig har lært meg å strikke sokker. 🤗🤗

    149. Artig å pynte til halloween med gresskar, lys, og diverse. Alternativet er å leve i mørket hele ettermiddagen og kvelden, slå av lyset, og det er ikke særlig artig.🎃🎆🎃

    150. Flotte farger som jeg gjerne vil vinne😁
      Feirer ikke hallowwen, men har litt godis på lurt ti evt småspøkelser

    151. Fint garn! Feirer ikke Halloween, men har godteri klar hvis det kommer unger på døra😊🎃

    152. Sokker kan man strikke hele tiden, liker veldig godt flerfarget garn . Pynter ikke til Halloween

    153. Å så fint garn,ønsker meg dette sokkegarnet. Da er det noen som blir varme på bena i vinter.
      Pynter ikke til Halloween, men gleder meg til å pynte til jul. God helg.

    154. Så morsomt garn ❤️ dette hadde blitt noen fine julegaver 😍 og ingenting er så godt som hjemmestrikka sokker❤️ Vi pyntet til Halloween før , men etter vi flyttet i blokk er det ingen som kommer . Da ble det slutt på pyntinga 🤔

    155. Så fint sokkegarn. Sokker er aldri feil å strikke 🥰
      Snill som vanlig du 🙌

    156. Nydelig sokkegarn 🤩
      Pynter ikke særlig til Halloween, ikke mange som går her fortiden. men kjøpte et gresskar i går, så blir det en lykt 🎃

    157. digg sokkegarn ❤️

      nei pynter ikke særlig til halloween. store barn og bor langt til skogs, så det prioriteres ikke

    158. Min store hobby, avkobling og terapi er strikking.
      Jeg pynter ikke til Halloween, da jeg kun har voksne barn og bor langt unna naboer ( 13km).

    159. Det hadde vært artigog kunnet værg så heldig. Vi e 5-6 damer som strikker til den årlige julebasaren for å drifte bygdehuset på plassen ❤️ Hadde vært artig og overasket damene med så flott lestegarn ❤️

    160. Bare så herlige farger 😍 Elsker sånne typiske Halloween farger 😁
      Pynter ikke, da vi ikke har barn og ikke er noen som går rundt her vi bor på bygda 😉 men ELSKER å se andre har pyntet, for jeg digger egentlig Halloween masse 👻

    161. For noen spreke farger. Disse hadde slått godt an både i barnehagen og hos tante barna

    162. Blir ikke pyntet til Halloween i år her heller. Fantastiske farger, blir nydelige lester❤️

    163. Har ungdommer i hus som gjerne vil ha opp litt Halloween pynt. Vi pleier også å ha Halloween verksted, der vi lager Halloween pynt selv👻

    164. Kjempefine sokkegarn. Artig med flotte farger på sokkene nå i den mørke årstida.

    165. hei pynter ikke til hallowin,men har en sønn som blir 40. 31 oktober. selvsagt vil æ ha garn

    166. Litt morsomt at det alltid gjentar seg på dine giveaway som du forteller om på Facebook. «Alle» vil ha garn, men har ikke lest at de må hit å kommentere.😊
      Jeg pynter ikke til Halloween nei. Men er gjerne med på giveaway👍
      Ha i flott helg, Gro Vibeke🥰

    167. Det var noen knalltastiske fargar på garnet,😀Pynte ikkje til Halloween, men har kjøpt inn noe knask hvis det kommer besøk. No er det Amandabamser som strikkast her i huset

    168. åååå for et fin garn og for noen fine sokker det kan bli ❤ jeg ønsker gjerne å vinne så jeg kan strikke til både meg selv og guten ❤ vi pynter ikke til halloween i hjemmet som regel 😀

    169. Ååå for et flott garn <3 Pynter litt til halloween på et fat på spisebordet. Der er det gresskar laget av ull, pinnsvin, 2 spøkelselys og 2 gresskarlys (som ikke blir satt fyr på) Du har en kjempefin blogg så kommer til å gå inn her flere ganger. Har sett mange fine strikkeoppskrifter <3

    170. Vil gjerne vinne dette flotte sokkegarnet 🙂
      Pynter ikke, og feirer ikke Halloween, aldri gjort det 🙂

    171. jeg feirer ikke halloween men liker å pynte til halloween. Så fint sokkegarn 🥰 da hadde det blitt sokker til barnebarna

    172. Hei
      Pynter til høst jeg, så jeg kan kose meg med en god kopp te og koselig jule strikk

    173. Blir sokker i julegaver i år, så garn er kjærkommet tilskudd til dette formålet. 🧦🧦

    174. Vil gjerne vinne!! Pynter litt, men mindre nå som ungene er blitt store🧙🧶🧡🎃

    175. Tid for å strikke julegaver. Hvem vil vel ikke ha så fint sokkegarn, i så magiske farger? Farger gjør oss glad💙💚🧡

    176. ja takk, vil gjerne vinne, hvis ikke trekning alt er foretatt. har strikket 4 gresskar, og pynter med høstfarger. vil gjerne vinne garn ja 🔥👍😊🧡

    177. Nydelig sokkegarn. Feirer ikke hallowen selv, men har alltid litt godis på lur til barn som kommer på døra!🤩

    178. Å ja, jeg vil gjerne vinne garn så jeg kan strikke sokker til familie og venner. Det blir satt pris på. Ellers kan jeg fortelle at jeg er pensjonist, elsker å strikke, sy og hekle, og jeg ser ofte innom bloggen din, den er både til inspirasjon og glede! Jeg pynter ikke til Halloween, det er ikke min greie. Men kommer det noen “uhyrer” får de godis🥰

    179. Det blir ikke så mye pynting, men godteskåla er klar til ungene kommer, utkledt 🎃🧛

Siste innlegg