WOoOW! -For en verden…!

 

Altså…..ikkje i min villeste fantasi hadde eg trodde det skulle bli gøy å støpe igjen!! Har gjort det mye opp gjennom, dog med ymse resultat…Var et ork å sitte og holde på formene, eller finne et glass eg kunne støtte opp med…DETTE er en helt annen klasse, det må eg si, og eg kjenner eg er i ferd med å bli fullstendig hektet…er kun 2 tastetrykk fra å sende avgårde nok en bestilling fra Devon Dotting! Denne bestillingen inkl også ei bøtte med silikon til å lage egne former!! Oj Oj hva har eg nå gjort!?! Noen vil vel si at det er jo ingen kunst å støpe i former, vel nei kanskje ikke, men selv det krever en viss nøyaktighet og ikke minst tålmodighet…“Jobben” begynner jo, i allefall for min del, når de skal dekoreres. Nå har eg jo plenty av nok med både spraymaling og maling så det skal ikke stå på det. Tenker det ender opp med litt forskjellig eg, skal prøve meg frem 🙂 Noen ender nok opp som ganske lekre, mens andre blir mer GØY! Det liker eg O`la la! Se og nyt sier eg bare, eg er frelst…sukk

 

 

 

 

 

Eg vet at gips ikke skal stekes *ler* Men har de her, på ca 50 gr med gløtt på døra, da trenger ikke tørkeprosessen ta flere dager. Maler man gips med litt fukt på innsida, vel…da går det gæli gitt! Tenker også at eg må få hjem noe fiiiin sement! Litt sånn for en hver smak 🙂 JuHuuu nei nå skal eg blande en ny runde til før eg tar de der 2 tastetrykka og kan glede meg til nok en pakke i posten! I AM CRAZY!!

 

 

 

NYT!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. Sååå lekkert 🥰 og det før du har begynt med dine spesialiteter. WOW dette blir spennende. 👏👏🤗

    2. Og dette fikk du ut av hva du viste frem. Spennende med “uthula” saker. Brått mange fler bruksområder. En grense for hvor mange figurer men kan lage og ha eller gi bort (selge)
      Skal bli spennende å følge med på dette.
      Ønsker deg en god natt, og trim med måte.
      Klem fra Liv

    3. Ja, jo – men de gale har det ganske godt! Tviler på at Vibbe kommer unna en ny dille nå 🤭.

      Men, åhh – de uglene var snasne…. ❤️

Siste innlegg