LYST PÅ GRØNT HÅR??

Reklame/Sponset: Floke Frisør Stavanger


Er du miljøbevisst og kildesorterer til den store gullmedaljen hjemme på kjøkkenet? KJEMPEFLOTT!! Kunne du tenke deg å gjøre noe mer for miljøet uten at du egentlig trenger å løfte en finger? Ahaa ikkje sant? Det høres for godt ut til å være sant syns du? NOP! Det er helt sant. Eg vil tro at du f.eks går til frisøren i ny og ne? Kanskje så mye som en gang i måneden? Hmm kanskje du pleier å gå hver 6.uke å farge ettervekst? Striper? Det er ganske mye kjemikalier det skal eg si deg og det er jo ikkje bra for miljøet etter hva eg har hørt, men det er her du kan gjøre en forskjell og det UTEN å løfte en finger 🙂 Ahaa sånt elsker me vettu og hvis håret samtidig blir helt STUNNING ja da er det jo ikkje nødvendig å vente stort lenger! JuHuuu

 

Eg har nå snakket veldig varm om FLOKE Frisør de siste 3 årene som er en Grønn Salong og har du en salong i nærheten så anbefaler eg deg å sjekke den ut! Å nei, det er slettes ikkje mer kostbart å gå til Floke enn hva det er hos en “vanlig” frisør, men til gjengjeld så vil eg si at det er en fornuftig bruk av penger + at du sitter tilbake med et utrolig flott og sunt hår som det skinner av 🙂

 

Pr i dag finner du Floke Frisør her:

Bergen (2 salonger)
Førde
Jølster
Molde
Odda
Voss
Strandebarm
Stavanger
Oslo

Så ja, eg vil absolutt si at me er priviligert her i vest! Bor du f.eks i Oslo eller rundt Oslo:
Det er absolutt verdt en tur med bussen!!

 

 


Eg har naturlig ganske mørkt hår, siste halvannet året nå har eg stripet det i flere vendinger og har nå det som heter Balayage og er veldig godt fornøyd! I dag har eg kun farget etterveksten og alt dette uten å ha fått vondt i hodet! Hvorfor?? Ahaa det dufter himmelsk når man går til en Grønn Frisør ser du!
ANBEFALES helt fra hjerterota!

 

Foto: Floke Frisør sitt eget


Spaserer du i Klubbgata i Stavanger bør du ta turen innom her neste gang! Se etter den gule sykkelen 🙂 Om ikkje annet, så kan du jo unne deg tidenes hårvask med en HIMMELSK hodemassasje!

Ahaa et herlig pust i hverdagen gitt 🙂

 


Da eg startet hos Floke Frisør oktober`15 var alt håret mitt like langt, dvs det var ganske så tung! Ikkje så langt som i dag, men dog. Har i løpet av de årene klippet det 2-3 ganger og da mener eg sånn type 5-10 cm, stusset det noen ganger og håret vokser ganske så fort ja for lenger hår enn det eg har nå har eg aldri hatt! I dag målte eg det!! JØSS! Det er så mye som 87 cm, å ja, det er jo litt å holde styr på, men eg lover deg: Det er mye mer jobb med kort hår! Eg kan jo bare surre det i en dott på toppen om eg trenger å få det bort 🙂
Jepp, eg elsker den GRØNNE håret mitt 

 

 

 

 

* * * *

 

 

Nå først har eg dalt ned i Go`stolen og vettu?? Eg er ikkje trøtt en gang selv om eg var våken lenge før det var lyst i dag! En skikkelig GOD dag har det vært! Fikk surret litt i Stavanger og eg, men som vanlig så GLEMMER eg å ta bilder!! Den fine byen vettu åsså bare dure eg rundt akkurat som ei målbevisst gås! haha Var nå innom “Normal” så nå har me dusjsåper og diverse annet til MINST 1 mnd + en svinset innom en garnbutikk(!!!) og eg kjøpte KUN1 skinnlapp som skal sys på genseren til Dib! Det blir kult! Ja og så kjørte eg ut til NoSmoke vettu og der fikk eg snopt masse godt for den nesten måneden, sier bare en ting: Jordbær, Jordbær OOOOG Jordbær! Jepp, helt nydelig!

 

Vettu ka eg skal nå? Ahaa eg har slengt en ny genser på pinnen, jadda, den er til MOI og den blir digg, tror eg!?! Sprø? Tja kanskje, VÅRFARGER skal til pers 🙂 I morgen har eg skumle planer om å ta bilder av Dib med den nye genseren på! Nå er den tørr så eg skal kun få i snora og sy på skinnlappen 🙂
Men, nå er det kwell!

 

 

FInt hvis du kan gi en tilbakemelding på TEKSTEN i dette innlegget?
For liten? For stor? Tror nemligen Teknisk Support er ferdig nå
og da er det greit å vite hvilken vei eg skal justere den i tilfellet 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Bloggen fra 19. Hadde helt perfekt skrift etter min mening. På dagens blogg er skriften blitt mindre.

    2. Hm, hos meg er skriften av samme størrelse på begge innleggene, og gårsdagens også. Jeg bruker ipad. Synes den er helt grei, jeg.

    3. Jeg synes skriften er helt passelig i begge dagens innlegg. Hverken for stor eller for liten. Flott hår du har fått! 😀

      1. Ok, takk skal du ha, da regner eg med at Teknisk Support har funnet ut av problemet for det ser bra ut her hos meg også 🙂 Takk takk 🙂

Siste innlegg