MÅ HA EN KATT! —> Gratis Oppskrift

Designet av Iryna Zubova

 

Ååå se på det fjeset da?? Snakk om å falle pladask! Sååå utrolig flotte og ikkje minst søte, så ja, oppskrifta er som så mye annet allerede parkert på Ipad`n så nå altså! Oj Oj! Kan du hekle så fikser du dette,
designeren selv skriver: Enkelt oppskrift!

 

 

 

Designet av Iryna Zubova

 

Skremmer ikkje meg en plass at oppskriften er på russisk, og det bør heller ikkje du bli! Det er flere bilder
i oppskriften som viser hva og hvordan + at muligens Google kan hjelpe litt på veien, men en katt må eg!
Jepp, med akkurat samme fjes som de på bildet har.

Bare en liten sak…Eg har også tidligere lagt ut oppskrifter som er på et språk ingen av oss egentlig skjønner. Da har det oppstått noen veldige diskusjoner i enkelte strikkegrupper hvor vidt oppskriften kan oversettes, ikkje gjør det! Om du velger å oversette den for deg selv ved hjelp av google, ikkje del den oversatte oppskriften med deg. Da tar du heller kontakt med designeren å spør om det er greit at du ønsker å oversetter den—> Les Her.

 

HEART CAT
Bildene over
43 cm høy
Gratis Russisk Hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag, men ikkje riktig helg ennå! Det må en tur ut å handle før eg helt kan skalke lukene! Som vanlig har eg litt planer for hva som skal skje i helgen! Woop Woop! Denne helgen er det store muligheter for at eg skal lage noe til meg selv, bare fordi…! Har nok en badeand på brettene så nå har eg snart 2 nye montert og flere ideér på det området har poppet opp, ganske så tilfeldig egentlig! Du kan vel si at det baller på seg!!

Var jo innom EdensHage i går å handlet litt uteblomster for mor mi og da plukket eg med meg noe nips til meg selv og det har eg også tenke å stæsje opp med litt perlerier da vettu, blir det som tenkt, ja da blir det ganske bra –
Det er eg sikker på! Kanskje akkurat den ideén blir en hit på Tananger Dagene? Hmm ikkje godt å vite, det gjenstår å se. Er jaggu ikkje godt å vite hva en TanangerBu faller for *humrer*

Uansett, eg har en søt, praktisk og herlig Give Away som skal trekkes i morgen! Har du lyst på en StrikkeKosePakke svipper du innom på Dette Innlegget og blir med:)

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. ÅÅÅÅ jag älskar katter, detta mönstret måste jag göra.
      Tack för mönstret
      Önskar dig en fin dag
      Myrica

Siste innlegg