– MAGISK BRUK AV FARGER –

Designet av Ella Gordon

Å bruke farger på denne måten er helt magisk ♥ Mulig det kan virke tidkrevende, men den eneste forskjellen egentlig er at du får noen tråder ekstra å feste 🙂 Ingen problem når du sitter tilbake med en så lekker Yoke. Genseren er strikket i Jamieson&Smith, et garn som minner om Finull, men er betydelig mye tynnere og selges
i 25 gr nøster/115 m. Strikkesfastheten er 28 m/40 row. Ja, i teorien kan du fint strikke denne i Holst Supersoft!
Får ofte spørsmål ang flere design om Supersoft kan brukes. Supersoft er litt tynnere, for egen del måtte eg nok strikket hele genseren på pinne 2,5 for å oppnå den oppgitte strikkefastheten.

 

 

Designet av Ella Gordon

Likte du denne? Da bør du klikke deg inn hos Ella Gordon å ta en titt på DENNE DENNE og DENNE +
hun har flere småprosjekter hvor hun bruker farger på samme måte 🙂

 

SANDVOE
Bildene over
Fra 81 cm til 132 cm

 

 

 

* * * *

 

Åååå for en deilige morning! Våknet kl 6 og bare lå å dormen til ca halv 7. Følte meg utsovet og det bør eg jo være med tanke på at eg sov absolutt hele dagen! La meg kl 11 i går formiddag og heeelt til kl 20.15 kun med en liten “pause”. Karret meg tilbake i seng i 1 tiden i natt. Migrene var absolutt på retur, men kroppen og hodet var ikkje skikkel skrudd sammen. Nå føler eg meg bare skikkelig mørbanket og ting går litt tregt, men så lenge hode har hvilepuls er det meste bare digg 🙂 Er det noe eg ikkje en gang unner min verste fiende så er det migrene!
Selv om eg har vært med må mye vondt sånn sykdomsmessig så syns eg fortsatt at migrene og omgangssyken
er noe av det verste! Alt annet finnes det enten en pille eller en sprøyte for MoHaaa

Planen for i dag består i grunnen av å gjøre det eg skal + det eg skulle ha gjort i går! Ali utførte underverker her hjemme i går og eg var ganske så imponert da eg så det! Han har liksom ryddet/vasket ting og kroker som eg helt har valgt å overse i alt oppussingskaoset! DEILIG! Målet mitt i dag er å skifte på Dib sin seng og ellers bare shaine litt på rommet hans. Eg syns det er herlig å gjøre det når han ikkje er hjemme + eg vet med meg selv at det er deilig å komme hjem til fresh seng og ryddig leilighet hvis eg har vært bortreist 🙂 Utover dette må me nesten komme oss på butikken å hente hjem litt kos, hadde planer om det i går, men eg sjekket jo helt ut i går + det SKAL skiftet på senga vår! Det er i grunnen den viktigste! Etter ei skikkelig varm uke er det virkelig på sin plass.

Kjenner at det skal bli skikkelig HERLIG å få hjem Dib i kwell! Han kommer ikkje før i 22 tiden så det blir en liten kveldstur ut på oss 🙂 Ååå eg har savnet han skikkelig + eg er så spent på hvordan det har vært denne uka!

 

Foto: Jostein Foto

Da satser eg på at ei uke med knallhard trening har lagt et godt grunnlag for en travel høst med masse gøy som skal skje! Som mamma så gleder eg meg masse 🙂

Eg må straks begynne å bevege og komme i gang! Kroppen er stiv som en stokk etter et døgn i vadder så det blir nok godt etter hvert 🙂 Tror dette kan bli en deilig fredag etter hvert

 

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg