Magisk Fargeglede

Designet av Heather Heitz

 

Fy søren, men verden hadde virkelig vært en kjeeedelig plass om me ikkje omga oss med farger ♥ Eg hopper litt hver gang her i stolen når design som dette popper opp, eg blir liksom på en måte SÅÅÅ glad inni meg 🙂 Instinktet mitt sier at eg bare må storme inn på garnrommet og meske meg og bare komme ut med favnen full av farger, det har skjedd mange ganger…det som ofte da skjer er at eg blir sittende her i stua med alle fargene rundt meg UTEN å vite hvor eg skal starte, skjønner?? Nesten så det blir for mye av det gode selv om eg så gjerne vil + at eg er litt kontroll/systemfreak, dvs at eg klarer ikkje helt slippe meg løst
i farge/mønsterbruken! DA blir eg EXTRA lykkelig når noen har påtatt seg jobben med
å bestemme dette for meg ♥ *Trenger denne oppskriften*

 

 

Designet av Heather Heitz


Her får du virkelig mesket deg med masse stilig mønster og flotte farger, også etter eget ønske 🙂
Neppe bedre enn det blir det ikkje.

 

 

HADOTSO SHAWL
Bildene over
One Size

 

 

 

 

* * * *

 

 

Før eg egentlig babler om når eg la meg og sto opp (SÅÅÅ lite viktig) må eg bare fortelle noe: Følger du “Mammabanden” på SnapChat? Det gjør eg, eller, eg skal være ærlig å si at eg sitter ikkje å ser på alle, men eg elsker GRIM ♥ JA til flere menn som han, eg bare måtte si det (har nettopp sittet å sett på dagen hans i går) for han får virkelig sagt mye bra! Så ja, tune in på Mammabanden 🙂

 

NÅ er Amira hjemme! Eller, akkurat nå er hun på jobb, men hun kom hjem i går kwell – HERLIG! Ergo ble det mektig sent i natt, ja klokka var nærmere halv 4 før hodet møtte puta. Kom meg opp før halv 10 likevel for eg kan ikkje tillate at det trekker seg utover formiddagen heller. Har nemlig vurdert om eg skal vaske gulv i dag! Hekkan det er sykt lenge siden! (Ikkje siden gulvet ble vasket, men siden eg gjorde deg hehe) Har fått beskjed av legen at f.eks støvsuging/mopping er noe eg bør holde meg unna pga skuldrene mine, men nå bare må eg shaine litt ser kjenner eg. Selv om eg har holdt meg borte fra belastende ting kjenner eg likevel at en ny betennelse er på vei…Det skjer jo at eg selvfølgelig tømmer oppvaskmaskinen og det er veldig Fy-Fy! Bevegelsen hvor du løfter en stabel med tallerker opp i skapet er døden for betente skuldre, men NOEN ganger er det så mye enklere å bare gjøre det selv i steden for å vente på at andre gjør det…Som husmor/mamma vet eg du skjønner hva eg mener? Situasjonen på kjøkkenet akkurat nå er slik: For å i det hele tatt få ryddet benker og vask, ja så MÅ maskinen tømmes…Hadde noen tømt den hadde eg fint klart å fylt den uten noe særlig belastning, men noen ganger bare blir det sånn og det er slike ting som kan gjøre en start på dagen litt småkjip!

 

Det som mest sannsynlig kommer til å skje nå etter på er at eg svinser ut på kjøkkenet, setter på musikk åsså shainer eg hele dritten + eg avslutter med en full gulvvask og såååå sitter eg med 2 dunkende skuldre etter på haha Det er vel på sååå mangen måten en mamma i et nøtteskall vil eg tro 🙂 Men om ikkje annet så GLEDER eg meg til følelsen eg sitter med etterpå av å ha utført noe, da kan eg virkelig tillate meg til å strikke til eg stuper seeenere i kwell 🙂 Muligens eg bare avslutter hele seansen med
å sette på en maskin med sengetøy? Tja, hvorfor ikkje!

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
GLIMRENDE DAG!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt fandenivoldsk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg