MAGISKE FARGER – Våger du?

Designet av Earth Tricks

 

Noen ganger er det bare herlig å gi litt F og gå på! Litt usikker på om eg hadde brukt ei kåpe som dette? Eller, noen dager kunne den nok vært fullstendig riktig, men garantert skikkelig kjekt å hekle!
Blir sånn oppriktig glad når eg ser på den.

 

 

 

Designet av Earth Tricks

 

Kan du hekle så er det nok slettes ikkje særlig komplisert, halvtjukk nål og et godt garn (100 m/50gr)
så går det jo rimelig kjapt i tillegg 🙂 Snakk om herlig “leke”tøy!

 

MINI TECHNICOLOR DREAM COAT
Bildene over
Str 3 – 13 år

Likedan kåpe til voksne finner du HER INNE!

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Endelig er alle disse fridagene over som forsinker posten og pakkene mine! Ser ut for at pakken fra Holst Garn endelig skal lande i dag og eg er sååå spent på å se fargene Live! Kommer også en ny turshorts siden den første er blitt for stor….! Hvis været holder blir det en 2-dagers tur denne uka – Blir spennende! Da går turen til Ryfylket og Viglesdalen 🙂 Skal gå oppover og innover noen timer før me kommer til turisthytta som me overnatter på før turen går tilbake dagen etter 🙂 ENDELIG, skal eg på hyttetur hehe Å ja, et strikketøy blir nok med.

Det er meldt regn i dag, enn så lenge er det ganske lyst så eg vurdere på om eg skal gå meg en tur. I morgen skal eg til legen og da kan det f.eks passe med en tur ute på Tungeneset – Der er det virkelig flott!

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg