Mange ideér og mye tid!

 

Som oftes hører man folk si: “Sååå mye å gjøre, og så liten tid” – Vel, sånn er ikkje ståa her for å si det sånn! Eg har mer enn nok tid, problemet da er at eg kan jo fritt la kreativiteten blomstre….Resultatet er jo at eg er over alt! Prøver meg frem med det meste, velger ut de beste (fineste?) og så er det bare å kjøre på….så popper det opp 10 nye ideér på veien, ja og ikkje minste ønsker fra andre som ser hva eg bedriver med….! Jadda, så sånn går no dagan da. Fikk pakke i posten i dag forresten hehe Aner ikkje hvor mange visittkort eg har designet, men det er ganske mange. Har der i mot aldri designet et til meg selv, bortsett fra det eg brukte da eg jobbet. Siden eg ikkje ville ha et “visittkort” valgt eg en størrelse utenfor standaren, eg er jo selv ikkje helt innafor så det passer jo fint 😀 Kjekt å legge noen spor etter seg 😀

 

 

 

 

Men altså, her blir det hummer & kanari – Litt av hvert ja!
Må velge ut noen og så lage mer…

 

 

 

 

Mange, ja faktisk veldig mange har lyst på ting med katter,
ok…da må eg jo teste ut det da 🙂

 

 

 

 

Pingviner liker eg godt selv, de er jo sååå søte der de vagger i vei 🙂 Liker godt bier og humler også eg, så ja, det er en hel sverm der i bakgrunnen. Har perlet rimelig mye i tørketiden av Russedressen, det gjelder å bruke tiden godt 🙂 Hva eg skal med alle disse små figurene? Skal lover deg at de er veldig små, de minste er kun 1,5 cm.
De skal brukes videre på diverse nyttige og kjekke dubbeditter i hverdagen.

Kommer til å legge ut etter hvert, men først vil eg på en måte komme i mål med det eg “Trenger” til Tananger Dagene 🙂 Aner jo ikkje hva og hvor mye eg trenger, er vel derfor det blir litt av hvert. Bor du i omegn kan du jo komme en tur? Lørdag 11.juni er dagen eg er på stand. Tror me skal være i et stort telt på tomta der hvor bussgarasjene var. Glad for å være innomhus for ingenting er verre å stå ute med masse dubbeditter
om det skulle begynner å regne…

Dagen i dag har vært sløv…sto jo opp grytidlig, ut av dørene halv 9 og ut til legen. Fikk på den måleren og hjem igjen. Hadde jo tenkt å holde meg våken gjennom dagen, men 4 t nattesøvn er og blir for lite! Dalte i senga kl 13 og sov til ca halv 4 og nå sitter eg her da. Tar en dag på Hobbyrommet rett og slett, trenger en rolig dag inni mellom, går ofte i ett! Ikkje kan eg gå på trening heller…sukk…eller eg KAN, men eg kan ikkje dusje etterpå…!
Vel vel, i morgen er det tilbake til legen kl 9 og sååå blir det runden for mor mi etterpå.
Planen er å trene etter det da, får nå sjå 🙂

Men ok, nå skal eg bare surre her utover kwellen. Skal prøve å komme meg i seng litt halvtidlig –
blir en lang dag i morgen.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg