Mange muligheter med Intarsia! -Grafisk Gobelinstrikk

 

Det går alltid tregt i starten, må liksom komme inn i systemet og ikke minst ha orden på de foreløpige 7 nøstene som er i bruk….Jadda, på hver pinne, og det blir fort flere nøster og enda flere nøster. Store muligheter for å ta litt av når det går opp for deg at du kan strikke akkurat hva du vil når du strikker Grafisk Gobelin med Intarsia frem/tilbake 🙂 Det er skikkelig kjekt, så lenge det ikke blir kaos 🙂 Måtte tenke meg om, men det er altså 8 år siden eg strikket mitt første Grafisk Gobelin prosjekt!

 

 

 

 

So far so good! Eg er absolutt fornøyd og det er evigheter siden eg har strikket et større prosjekt i Mini Sterk! Men nå!?? Ja nå kan det potensielt bli mange prosjekt fremover i dette garnet! Vet ikkje hva som skjer, men det er altså salg på Mini Sterk flere steder!?! Tror ikkje det skal ut, kan eg aldri tenke meg, men….eg har irritert meg over prisen på 85 pr nøste!?! Det er da veldig dyrt ikkje det!?? Har ikkje satt meg inn i grunnen,
men eg går gladelig litt bananas når det er 60%!

Anyway, prosjektet eg har satt i gang med vil eg trooo tar litt tid, og det er fordi eg strikker jo også en Still Light til meg selv + eg holder på med ÅRETS Påskekyllinger haha Altså, de står her rett foran meg, litt sånn halvferdige….Eg flikker litt på de inni mellom, mye tørketid pga materialene eg velger å bruke,
men eg har god tid og det er lenge til påske 🙂

Vel vel, det er fredag og litt må handles, Ali sover og eg vurderer bare å kle meg og komme meg ut før fredagskaoset setter i gang! Det er kuling og snø…Sånn sett frister det lite, men må man så må man…Sukk
Nå har Dib kjørt bilen min hele uka og han sier den kjører veldig bra på glatta så eg får bare ta det heeelt kuli 🙂 Etter på kan eg bare skalke lukene og ta helg 🙂

 

 

 

 

 

HA EN GOD FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Godt å ha forskjellig å veksle med så går du ikke lei. Veldig spennende med det nye strikketøyet. 🤗

    2. Spennede😊 Jeg strikker mye,men instra toget får du meg ikke med på. Men ære være deg som klarer det og får flotte plagg av det🤩 Gleder meg til å e😊

    3. Instra… Hmm… Det er jo nydelig når du gjør det! Mega spennende og jeg må prøve dette, tror jeg. God helg!

Siste innlegg