Striper blir aldri feil…

 

Selv om eg er en ganske habil strikker er eg ganske fornøyd med meg selv…Kun 4 økinger igjen og så skal ermene settes på tråd en liten stund 🙂 Har et håp om en ny Still Light til våren….Da eg nylig ryddet i garnhylla mi fant eg ikkje mindre enn 3 påbegynte Still Light…2 stk i Kauni og 1 i Tynn Alpakka….! Altså har eg ikkje de beste forutsetningene for å få denne ferdig *ler* Hvem vet? Kanskje eg ender opp med hele 4 stk før året er omme!

 

 

 

 

Eg bruker alle fargene eg kjøpte av Jamieson på Strikkefestivalen i fjor, i utgangspunktet tenkte eg dette kommer til å bli en sirkuskjole, men syns den ble ganske så dempet og fin 🙂 Alle fargene er litt sånn ton-i-ton sammen
og den blir ganske “dus”. Tror dette blir bra eg, og garnet? Eg har jo drømt om dette i noen år nå og garnet skuffer ikkje – Helt nydelig, men nå elsker jo eg ullgarn av denne typen (Minner om Finull)

 

 

 

 

Eneste som kan forhindre fortgang på Still Light`n er disse….! Ikkje sant! Det er sånne ideér som popper opp når eg sitter stille og rolig å strikker…Tankene vandrer og plutselig må eg bare teste ut ideéne…Vel, de blir ikkje så verst, mye arbeid i grunnen og mye tørketid. De er ikkje ferdig, og hvem vet?? Kanskje det blir flere som kan kakle rundt her i påsken 🙂 Alltid kjekt å lage litt gøy til påske!

Ahaa sola skinner og det er -2 grader, det frister med en tur på stranda! Før eg kler meg i flere lag med ull må eg teste sko…Å ja, eg KJENNER den er forb….fotvorta igjen, sikkert en prosess som må skje etter frysing, ikkje vet eg….Den var så fin på fredag, kjente ingenting…Det er forresten kommet snø også, ikkje mye, men det er hvitt! Broddene ligger i sekken, krysser fingrene for at det er bedre med sko på 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Lekre farger på denne Still Light, du MÅ fortsette slik at vi får se den ferdig 😃
      Kyllingene ser bare fortryllende ut. Flinke deg 👏👏👏🤗

Siste innlegg