Med eller uten fingrer?

Designet av alfa knits

 

Dette er jo små kunstverk, ikkje det? Bare se på den 2-farga vrangborda? Nice, ikkje det? Med en strikkefasthet på 34,5 m/ 38 row må du finne frem noe av det veldig tynne garnet 🙂 Her har du muligeheten til å ta med deg hele floraen gjennom vinteren, ikkje minst er det jo lekre gaver! Små arbeid med litt mye jobb 🙂

 

BOTANICA GLOVES
Bildet over
S – M – L

 

 

 

 

Designet av alfa knits

 

Begge oppskriftene er samlet så du får med deg både de med og de uten fingre, tja,
det skulle vel da dekkes alles behov vil eg tro 🙂

 

BOTANICA MITTS
S – M – L

 

 

* * * *

 

 

Nå har eg meg en liten pause i ryddinga. Er for så vidt ferdig med det som var målet for i dag, det eneste som gjenstår er å fikse hyllene i skapet mitt å legge mine klær på plass. Dib har fått skuffer i sitt skal og alle mine PJ og div har nå overtatt den store hvite kommoden på gangen – DET var deilig det!!

 


Før eg startet…

 


…FERDIG! Alt han hadde i kommoden på gangen +
arb.klær gikk galant opp i skuffene her 🙂

 

 

 

Eg okkuperte 3 av skuffene til noe av mine klær, Ali har allerede ei skuffe til PJ o.l og en skuffe er nå ryddig og fin med kun filmer (Som ingen av oss orker å skille oss ad med)

 

 

 

Dette tar eg med meg til gjenvinninga øyeblikk (Uten om posen med ledninger) for nå er det tut og kjør til trening. Eg skal også innom posten, deilig og stor pakke med GARN venter der + en pakke med årets 2 første julegaver! Søren ikkje verst 🙂

Mulig eg starter strykinga av gran når eg er tilbake, eg får ikkje montert i dag for akkurat som eg trodde så ligger limen Amira kjøpt i går i hennes veske…og hun kommer ikkje hjem før senere! Hvooor typisk!??
Tja, eg får strikke i kwell da 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg