Mega Digg Lue

Designet av Valentina Grishina

 

Garantert at også du syns at denne så litt rar ut ved første øyekast? Ja ikkje sant? Men, eg tok meg i å studere den litt mer og helt ærlig?? Den ser jo skikkelig digg ut! Den ryker rett inn på min To-Do liste sammen med alt det andre som eg bare MÅ prøve…*sukk*

 

 

Designet av Valentina Grishina

 

Den ser akkurat like god ut som den ser rar ut!
Absolutt ei lue eg kunne trædd på hodet.

 

 

BEANIE-BUNNY HAT
Bildene over
Fra 48 cm til 58 cm i omkrets

 

 

* * * *

Ja ok, da tok eg helg eg! Rett og slett. Var i grunnen meninga at me skulle handle i morgen fordi Ali skulle montere kjøkkenbenken i morgen, meeen da eg skulle koke ei ny kanne med kaffi var det tomt…JAVEL! Da ble det handlings da, både for oss og mor mi og da tar eg helg etterpå like godt. Blir benkemontering på han Ali i morgen regner eg med. På handlinga i dag fant eg enda et NYTT skyllemiddel: Mandarin og Hylleblomst! Mmm det dufter himmelsk, så da bare måtte eg vaske den nye FilaGenseren min 🙂 Blir digg å ta på den
i igjen i morgen etter en god dusj 🙂 *Helg er Helg*

Nå er rett og slett planen bare å strikke videre på den først ermen. Skal bare skynte meg å henge opp noen klær til tørk så er eg klar. Burde fått gang på en kjekk serie så hadde strikkinga gått kjappere, men eg finner liksom ingen serie som frister…Noen som har sett den der FinansSerien som går på NrK? (nett)

Vel vel….

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd  Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg