Meget Fornøyd! -Grafisk Gobelin Strikk

 

Det er helt sant; 3.gang gjelder det! Ble noen startproblemer på denne, men når eg har en klar idé i hodet så gir eg sjeldent opp! Nå er det bare beine veien uten for mange nøster, føles helt topp! Veldig glad for at eg rakk opp litt sist det stoppet for nå er størrelsen det eg tror er helt perfekt!
Har målt og det ser bra ut så eg krysser fingrene 🙂

 

 

 

 

 

Fargene overgår all forventning og det krevde sitt tid i garnverden for å finne akkurat det eg leita etter og da gikk eg all in! *Humrer* Eg VET du lurer på hva eg egentlig strikker, men enn så lenge holder eg det litt hemmelig….Fordi; Veldig ofte skjer det noe når eg “legger alle korta” på bordet…motivasjonen for å strikke ferdig avtar, og DET må ikkje skje med dette prosjektet! Eg har lenge hatt lyst å strikke nok et Grafisk Gobelin prosjekt, men ikkje helt hatt den rette ideen – det tror eg at eg har nå! Muligens eg er redd for at noen snapper ideen min før eg er ferdig? Vet ikkje, men du får holde ut litt til…før eller siden blir det ferdig, eg strikker jevnt og trutt! Har ikkje tid å bruke hele året på denne!! Mye annet som står på tapetet, ja du vet.…En serie med bier holder på å Zzzumme ut av ørene mine og Fimo leira ligger klar,
men starter eg på det nå….vel…da blir det mindre strikking…!

 

 

 

 

I dag måtte eg ut en kjapp tur…Glemte dette ⇑ da me handlet i går…Kommer ikke så langt uten kan du si,
i allefall ikkje i matveien hehe Siden eg likevel skulle ta meg en tur på Hellestøstranden svingte eg innom Normal på Sola – DET svarer seg sier eg bare! 1 sånn tube koster 139 kr på apoteket, på Normal? 59 kr! Jadda, da plukker eg med meg mange i samme slengen, men det kjekkeste på Normal er…Å ja jo, de har mye kjekt, og i de siste hyllene før kassen er det hobby og stash….

 

 

 

 

 

….2 herlige perlebokser snek seg ned i kurven! Jooo da eg har sikkert nok perler, men et par til eller fra…Ikkje perler eg heller for tiden selv om eg har i allefall ett armbånd på agendaen,
men vet jo aldri når eg trenger noen smil f.eks.

Det nærmer seg leggetid, kjenner at eg er litt segen ja….Mye sjøluft i dag, noe med det. I morgen er det søndag og eg tror eg tar meg en rolig dag, kanskje rydde litt her på Hobbyrommet? Eg trenger et klesskap til klær! Eg har levert mye klær til Fretex den siste tiden, klær som har blitt for store trenger ikke okkuperer plass i den ene skapet eg eier halvparten i…men eg skulle absolutt hatt meg noen hyller til…i et skap…
Har noen fine selebukser som eg har lyst å henge i et skap…Mmm…NOEN her hjemme burde halvert alt av klær og sko sier eg bare og det er ikkje meg…Jaja, siden det ikke kommer til å skje strikker
eg bare videre og rusler i seng om en stund….

 

 

 

 

SOVE GODT!
Nattinatti

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

4 kommentarer
    1. Spennende å følge strikketøyet som vokser. Tøff farge.
      Kjekt å ha. Noen perleesker mer eller mindre spiller ingen rolle. Og så har du jo ei søt kreativ (lita) jente som kommer og har hobbydag hos deg. Da må jo disse være midt i blinken.
      Nattaklem til deg.

    2. Dette er knallfine farger, gleder meg til å se det ferdige prosjektet 😊.

    3. Har de DE perlene, og hobbyting på Normal? Visste ikke det var sånt der, trodde mest dagligvare-greier. Så gøy. Da skal jeg dit for sånn handling til jobben også 🙂

      1. De har i grunnen alt mulig, finner alltid noe i den butikken 🙂 Hobbyhylla pleier ikkje være den største, men til tider ganske innholdsrik 🙂 Hos oss har de mange forskjellige slike perlebokser og eg plukker stort sett med meg et par *Kjekt å ha*

Siste innlegg