Mens eg strikker…

Reklame | Du Store Alpakka, House Of Yarn


I dag har virkelig vært en dag til egenpleie kan man si hehe Eg bare startet med en så lang dusj at alle de 3 andre sto i dokø da eg var ferdig! haha Jepp, da har eg vært lenge i dusjen, men så tar det jaggu meg også lang tid å vaske håret som er nesten 1 m og EKTE! Måtte bare legge til det siste der for faktisk så er det mange som lurer på fra hvor eg har kjøpt mitt extensions!! Vel, vet ikkje helt om eg skal ta det som et kompliment eller hva?

Anyway, eg har sittet her i fred og ro og BARE strikket, koset meg, hørt på Podcast (DENNE) og drukket kaffi mens Ali har stått i over 5 strake timer å laget et BERG av benløse Kentucky Kylling som er
bare sååå mye bedre enn orginalen! Belive IT!

 

 


Da er eg halvveis på denne litt ville og ikkje minst herlige galskapen!! Eller, egentlig er det ikkje sååå mye som halvparten for eg har jo fått NOK en idè, men det skal eg komme tilbake til når sokk nr 2 er ferdig 🙂
Tror dette kommer til å bli fullstendig pørfekt for Diva`en fra Stokke ♥

 


Bare sånn et lite TIPS når det gjelder tåa! Eg har alltid bare hatt likt antall masker på begge pinnene, vrengt sokken og ta en avfelling med 3 pinner. Problemet da er at det blir en sånn “strek” på innsiden av sokkene som kan irritere ømfintlige tær. Derfor har eg for en stund siden stålsatt meg for å lære Kitchener Stitch og det var såååå mye lettere enn eg fryktet!! Når eg feller går filmen på repeat til eg er ferdig felt! Anbefaler deg til å lære denne hvis du ikkje allerede kan det- Det blir såååå fint ♥  Snurr film:

 

 

 


Syns gjerne at denne nedbrettskanten er litt stor, men den ligger veldig fint over vrangborden på min legg så eg satser på at den passer 🙂 Men, selv om det muligens er for sent så må eg bare spør: Har du strikket sokker i Sterk til en mann med str 46? Hvor mange masker strikket du med? Eg har strikket sokken med 64 m på pinne 3, den er litt romslig på min fot, men vil tro den passer til en noe mer kraftig mannefot? Hvis ikkje skal eg sende med tovetips haha Krysser fingrene for at dette blir helmax 🙂

 


Ali tok seg en velfortjent pause og fikk kaffi servert og nå tror eg pillemen han rusler i seng ei lita stund haha Dvs ME TIME og GOT på meg!! JuHuu I am Home Alone! Dib stakk på kino og Amira er hos noen venner så ja, da blir det meg og HBO ♥ Må skynte meg å koke kaffi slik at eg får utnyttet tiden skikkelig 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KNALL KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei mett og fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Divaen fra Stokke er troende til å slenge beina på bordet i VGTV med de fine sokkene der på, bare for å få vist dem fram 😁. Og Morten dauer litt av misunnelse 🤣

Siste innlegg