– Midgarsormen –

 

Turen i dag gikk altså til Midgarsormen 🙂 I turbeskrivelsen sto det at dette var et flott sted om det var vindfullt…Veel…tror det har mer med retningen å gjøre enn selve vinden – Det blåset skikkelig godt for å si det sånn. Men igjen, så lenge man ikkje fryser så får det bare stå til, hette og god jakke demper jo for kuling! Forfriskende og herlig vil eg si! Har aldri vært her eg og Midgarsormen var jo fascinerende i seg selv!

 

 

 

Hvis eg sammenligner dette bildet med Turistforeningen sine bilder sommerstid
vil eg si det er mye vann i Frøylandsvatnet i dag,

 

 

 


Spennende! Rett over hodene våres!

 

 

 

 

Selv om det er en relativt flat tur er det også en skikkelig god tur! Me gikk fort hele turen og det er så herlig syns eg! Fotvorta var vond den , fra start til slutt, men den ble ikkje verre så da brydde eg meg ikkje 😉

På vei hjem oppdaget me at Skjæveland Gardsutsalg var åpent, så da ble det påfyll av små tomater og agurk + de hadde tilbud på SVÆRE søtpotet, måtte bare ha med noen hjem 🙂 Må se om eg kan finne noen gode oppskrifter med søtpotet som ikkje er bakt potet eller suppe 🙂 Var nydelig å ta seg en varm dusj
og få på deilig ullongs og stor genser, spiste deilig Kyllingsalat og nå er eg….

 

 

 

 

….Klar for å kaste meg over strikketøyet og få på serien 🙂

 

 

 

NYT SØNDAGEN!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
      1. Flott tur ja, sikkert enda flottere om sommeren 🙂 Har laget fries ja, husker eg brukte alt for mye Maizenna også glemte eg olje den gang…Hmm må teste det igjen, å ja, går supert i air fruer 🙂

Siste innlegg