Min venn; The Bunny!

I skikkelig BunnyStil har eg stjælt bilde fra bloggen hans, ja eg har t.o.m klippet i det! *ler*

 

Venn tenker du kanskje? Vel, ok…Eg har intet usnakk med Bunny Trash, ei heller ser eg på han som en uvenn, så da faller han inn under kategorien “Venn” for meg. Bloggvenn om du må ha det mer spesifikk for eg har ikkje møtt han. Men ok, eg fikk uansett lyst å gi han et innlegg her på bloggen fordi eg syns han fortjener det 😀 Det har me i allefall til felles; Me er begge Veteranbloggere, så egentlig tror eg også han venter på at det snart skal daaale en Hederspris eller noe ned et sted i nærheten – snaaart...

Mitt inntrykk av Bunny er at han er raus, eg har sett han har roset flere på bloggen sin og det er ikkje bare noe
i forbi farten, neida han vier både den ene og andre hele innlegg på bloggen sin – Det syns eg er fint!
Det er fint å lese hva han synes om andre, han er flink å fremheve og rose. Det har han også gjort om meg,
vel å merke i regi av at han har fått eller kjøpt noe av meg. Poenget er at han hadde ikkje trengt å nevnt det en gang, men han gjør det likevel. Eg vet at eg setter pris på det, det gjør noe med den dagen liksom. Ja for ikkje kom her å si at du ikkje liker det når noen snakker godt om deg? Det føles lunt og godt ♥
SÅ Takk Bunny, du er flink til nettopp det!

Eg kan uten problem innrømme at eg ikkje har lest alt på bloggen hans, en periode var eg bare innom sporadisk fordi eg følte han “Bråkte” hehe Han har nok flere innlegg som mange er uenige i, eller som de syns er på kanten av hva man burde skrive. Han skriver jo selv at han er “Rå, smågal og rett fra levra” og det står han for. Han er ikkje redd for å skrive hva han mener, det er bra! Han tviler ikkje på egne utsagn om han blir konfrontert.
Det er noe av det MEST irriterende med noen bloggere….de endre mening 100 ganger alt etter
om en lesere er enig eller ei…*Slitsomt*

Han har flere innlegg eg ikkje er helt enig i, men om eg snur på flisa og tar på meg skoa hans så skjønner eg veldig godt både hva han mener og hva han skriver, det burde du prøve en gang før du stempler en person. Faktisk så har eg noen ganger endt opp med å være enig likevel. Nå har det blitt sånn at eg må innom Bunny hver dag, ja han er blitt en del av den faste runden på Topplista til morgenkaffien, noen ganger får eg kaffi`n i halsen, men eg tåler da så pass. Mitt inntrykk er som sagt at han er veldig raus, han koser seg hjemme med sine kjære
og digger til med god mat og hygge. Hva eg har skjønt så har han røynt livet på flere måter som har satt spor,
men likevel så byr han godt på seg selv og ser andre.

For å si det sånn; Er du ute etter en blogger som dra det til de fleste ytterkanter,
ja da er Bunny Trash stedet du søker, ja det kan absolutt være verdt det 😀

La noen få en fin dag i dag – Basert på hva du sier eller gjør, du vet?
Det er ikkje alltid det skal så mye til ♥

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Jeg er så enig med deg og han er virkelig en raus fin person. Jeg har fått mange råd, gode ord og tilogmed et innlegg eller to dedikert til meg fra han ❤ Fint innlegg fra deg til en fin person

      Ha en strålende dag

    2. Bunnytrash kan virkelig provosere meg med enkelte av innleggene sine, og jeg er ofte så uenig at det omtrent ryker ut av ørene mine.
      Men som du sier tror jeg han er en veldig raus person.
      Han er og en fyr som står for meningene sine, selv når det stormer. Det liker jeg. Kappesnuere har jeg aldri hatt sansen for

    3. At noen har brukt av sin egen tid tidlig en morgen for å skrive sådan innlegg om meg, var nesten som om jeg måtte ta meg en tur i kirken igjen. Yupp, for jeg var faktisk i kirken nå sist søndag. Mariakirken. Helt fantastisk bygg, enormt på utsiden og både vakkert og fascinerende på innsiden. Klokken var 12:00 og der var gudstjeneste. Jeg bannet ikke, jeg sverger!! Men tusen takk for dette da Vibbe, jeg føler faktisk med dine ord at du ser meg, tross av at vi aldri har møttes. Jeg sitter også igjen med et inntrykk av at du faktisk LESER hva folk skriver, LESER hva jeg skriver. Ikke alle som tenker over hva man leser, det går på autopilot hvor man har bestemt seg om både sak og person på forhånd, og setter et stempel. Veldig mange tenker rødt, blått, høyre, venstre, rasist, godhetstyrann, alternativ, A4 etc.. Hvorfor kan en ikke være litt av alt og mene ting uavhengig av grupperinger? Hvorfor må meninger ha stempel og settes i bås? Hvorfor kan ikke meninger bare være meninger, uten å kategorisere personen som ytrer seg? Og hvorfor kan man ikke være litt flinkere til å se ting fra forskjellige synsvinkler? Nå gikk jeg virkelig løs på tastaturet her, men tusen takk igjen, dette understreker nok en gang mitt intrykk, min mening og oppfatning av deg. Nok en gang har du beriket meg og gitt meg glede. Og det gleder meg at jeg får det til å ryke ut av ørene på enkelte, hvis det er det så må til, hahaha.. Klem til deg Vibbe ❤️

      1. Er så hjertens enig med deg i det <3
        Det finnes sååå mange gode grunner til at man bare må være enige om å være uenige om visse saker. I de fleste tilfeller vinner man mest på det. Det skal godt gjøres å finne seg en venn hvor man er enige om alt, det er umulig om ikkje bare den ene lar seg overkjøre 😀

        Lag deg en flott dag! 😀

        1. Jeg har tilgode å møte en jeg er enig med i alt, hvis den personen dukker opp er den eller jeg en klone, og da blir jeg oppriktig redd 😂 lag deg en god dag du også, du ga meg en fin start i hvert fall 🥰 takk.

    4. Favorittbloggere begynner jeg å få noen av, og oppdaget selv Mr. Bunnytrash for en tid tilbake. Jeg synes det er artig å lese jeg, enten jeg er enig eller ei. Men jeg er ikke av dem som går rundt med sterke meninger jeg brøler ut til verden. Jeg lar meg heller imponere av dem som faktisk tørr å gjøre det 🙂 Og så er det gøy å lese da.
      Jeg føler jeg har levd såpass lenge at jeg ikke lar meg sjokkere så veldig lenger. Jeg har opplevd mye i mitt liv, så det skal noe til å sette min morgenkaffe i halsen. Men en god latter, og litt tanker rundt mangt og meget er slett ikke dumt.
      Så jeg fortsetter i alle fall å lese både ham og deg og flere med ♥
      Du er flink du, å fremme dem som engasjerer deg ♥
      Ha en fin helg på strikkefestival. Skulle gjerne vært der jeg også, men jeg har en litt for kranglete helse for tiden, så da er det best å strikke hjemme. Og akkurat nå strikker jeg Cat Cave 🙂 ♥

      1. Det er stort sett pga latter eg også setter kaffi`n i halsen når eg er innom Bunny 😀 Trooor muligens han mistforsto det, men eg elsker når folk klarer å bare blåse ut meninger om det meste- Overhodet ingenting feil med det. Om man er enig eller ei spiller ingen rolle hvis bare personen er ærlig om sine meninger, og det er eg ganske sikker på at han er; Ærlig altså 😀

        Nå er eg vel hjemme etter Strikkefestivalen, er ganske utslitt ja hehe Blir sliten i hodet, mye lyd, murring og mye folk! Heldigvis beveget me oss opp i etasjene på hotellet, satt sammen med en fin gjeng og hadde det veldig koselig 🙂

Siste innlegg