Morsom Sommerstrikk

Designet av Sybil R

 

Hva er vel mer sommerlig enn en bukett med Tusenfryd? Ikkje sant! Er du så heldig å ha f.eks utekjøkken vil eg si at disse gryteklutene er på sin plass! Fordi om det er grytekluter kan de brukes til mer enn bare det; La de bare henge på veggen er jo en ting, bruk de under småkrukkene ute eller til underlag når middagen nytes på terrassen 🙂

Hvorfor designere mener disse ikkje er for nybegynnere vet eg ikkje, men i oppskriften får du gode instrukser + bilder med forklaring der det kanskje er litt vanskelig 🙂

 

DAISY POTHOLDER
Bruk koden “DAISY” og få 25% frem t.o.m 30.juni

 

 

 

 

 

 

Designet av Sybil R

 

Også grytekluter, men veldig dekorative som coaster under
Lemonaden du nyter i sola 🙂

 

CITRUS FRUIT POTHOLDER
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

Jaja så var det snart helg da! Målet for i dag er å få i hus helgekosen! Burde være en helt enkel sak, men man blir ganske vond og stiv i armer, bein og rygg når man har ligget/sovet så mye 🙂 I dag var det litt dis/tåke når eg sto opp og det var svalt og deilig, skal visst heller ikkje bli fult så varmt, men 21 grader er fint det 🙂 Med disse temperaturene vil eg tro eg snart kan sitte på terrassen å knaske på herlige sukkererter! Det gleder eg meg til 🙂

Uansett, når helgehandelen er unnagjort skal eg ha meg en dusj, i allefall en hårvask! Er du klar over hva 5 puter kan klare å gjør med 1 m hår i løpet av et par dager?? Eg som hadde freshet opp håret mitt på mandag med litt hårfarge og greier, vel…nå ser det temmelig dødt og slitt ut!! *Må fikses*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG KOS DEG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg