Morsomme Tepper til alle

Designet av  MJ’s Off The Hook Designs

 

Eg trooor….at ingen av de som kjenner meg hadde blitt det minst overrasket om eg hadde laget meg en teppe som dette og brukt det her i go`stolen! Noen hadde syns at et elefant teppet hadde vært uhyre morsomt (<–intern humor) men selv så heller eg vel mer mot et alpakkateppe – DEEET hadde vært så stilig! ♥ Noe eg husker veldig godt fra da eg var liten og bodde i barndomshjemmet var den stooore hagen me hadde. Når våren kom og me kunne rulle i gresset uten å få blærebetennelse (Det var det de voksne sa hver gang me satte oss på ei stein…) var det alltid ut med alt av puter, tepper og veldig ofte et telt. Me campet titt og ofte ute i hagen, eller bare sov på plenen under åpen himmel – Eventyrlig! Tenk så gøy det hadde vært om me alle hadde
hatt hvert vårt teppe som dette?

Ok, har du mange barn? barnebarn? tantebarn? vennebarn? Veeel, you know what to do! Ikkje det?
Her kan det bli gaver i fleng 🙂 Ps: Snart vår!

 

HOODED ZEBRA BLANKET
Bildet over
Str Småbarn, barn og voksen

 

 

 

 

 

Designet av  MJ’s Off The Hook Designs

 

Vet at eg i allefall har ei på vennelista som garantert kunne tenkt seg ei ku 🙂

 

HOODED COW BLANKET
Str Baby, barn og voksen

 

 

 

 

 

Designet av  MJ’s Off The Hook Designs

 

HOODED ELEPHANT BLANKET
Str Baby, Barn og Voksen

 

 

 

 

 

Designet av  MJ’s Off The Hook Designs

 

Ahaaa her har du meg! ♥

 

ALPACA MY LLAMA BLANKET
Str Baby, Barn og Voksen

Eg kan umulig være alene om å kunne tenke meg et av disse?
Vær nå ærlig: Hvilket ville du hatt?

 

Alle teppene er heklet i forholdsvis tjukt garn, ja sånn typ 50 m pr 50 gr 🙂 Da går det fort og før du vet ordet av det så har du heklet en heeel flokk, eller en hel dyrepark! Finn frem heklenål 9 – 10 mm så er du snart i gang.

 

 

 

* * * *

 

 

I dag skal eg vær hjemme, for i morgen må eg ut igjen (mor mi skal til legen..) Det trengs en hviledag mellom slaga av og til, men ikkje tro at eg bare skal sitte her å slenge, nei nei. Alt som har stått å ventet på meg når eg er ute å “ordner ting” må flyttes/ryddes på/bort eller fjernes – Alt etter som 🙂 Selv om rommet til Amira er tømt er det ikkje helt tomt. Sengetøy og håndklær skal f.eks over i en annen kommode siden hun tok med seg sine kommoder. Må bare få det rommet på stell mens me her hjemme prøver å bli enige om HVA det rommet skal brukes til….Eg stemmer for Hobbyrom, det beste forslaget så langt, helt klart! Soverom?? Me har jo alle 3 en plass å sove, Tv-Stue? Naj, men har ei stor stue med Tv + at Ali har sitt eget “Kontor”, eg har en bitteliten krok i gangen og må sitte på spisebordet når eg trenger plass. Nei, et stort hobbyrom til moi er absolutt innafor – mener nå eg 🙂

Mellom svinsinga her i heimen skal eg nå få strikket litt også, har noen perlerier i hodet som også må ut etter hvert – Får nå sjå hvor langt eg kommer. Har også noen serier som eg har startet på det, ja det er nesten som en strikkekurv: De ligger lagvis og venter på å bli sett….

 

 

LAG DEG EN GØY DAG
OG HUSK Å KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg