MY SWEET BUNNY – Flott Oppskrift

Designet av  Olha Povzun

 

Dette var det eg trengte for å få opp humøret i dag!! Sett sååå skjønne!? Figurer som dette, med en del detaljer,
er skikkelig kjekke å lage! Eg har heklet en del figurer av DeliciousCrochet, disse blir litt på samme måte.
Detaljert oppskrift som tar for seg del for del, mye bilder, men helt enkel hekling 🙂

 

 

 

Designet av  Olha Povzun

 

ALTSÅ….! ♥

 

 

 

Designet av  Olha Povzun

Den hekles med fastmasker, staver og dobbelstaver, så er det jo selvfølgelig en del felling og økinger –
Men altså: Kun basic hekling + litt tålmodighet 🙂

 

 

BIG BUNNY
Bildene over
Str ca 30 cm inkl ørene

 

 

 

 

 

 


 

Selvfølgelig! Oppskriften ble klikke gjennom før eg fikk snudd meg og nå ligger den trygt på Ipad`n! NICE! Garn? Den er heklet i tynt bomull (ca  180 m pr 50 gr) Skal eg hekle denne blir det ikkje i bomull, eg har bedre erfaring med tynn ull 🙂 Har heklet flere figurer i Holst Supersoft faktisk, detaljene kommer veldig fint frem. Har noen store figurer, som f.eks Elton-The Sheep. Har også heklet en del av Lalylala figurene 🙂 Det beste rådet er å være nøye, ikkje slump på maskene, alle buene, bulkene osv må nesten være der de skal for at de skal bli “riktige” 🙂 Nå ble eg giret på en ny type Bunny!! Hvor vil vel dette ende…?

Kom litt sent i gang i dag, men planen er å komme meg ut på tur da…! Kjenner eg trenger det! Kom akkurat et kraftig regnbyge, men det skal være opphold utover…I følge Yr…! Tenkte meg en kjapp runde rundt Store Stokkavann – Etter på bør eg ta turen innom Europris etter noen plastbokser…på tide å begynne med
å pakke ned litt ting her på Hobbyrommet før det hele gror over…

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!
🏳️‍🌈

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg