Mye gøy og glede i posten!!

 

Juhuuu og Woop Woop! I dag, flere dager før estimert tid kom pakken fra England! YES YES!! Hekkan eg har gledet meg Villt til dette!! Oj Oj!! Eg så den i postappen i går kwell, rett før eg skulle legge meg….
blir akkurat som en unge da eg og hadde problemer med å sove! *ler*

 

 

 

 

En ting eg må si først: Dette er seriøst de mest solide formene eg noen sinne har tatt i!
Til sammen veier de nesten 4 kg!! Så ja, de står som støpt! *ler*

 

 

 

 

Kastet meg rundt og rigget til med en gang og første støp er i grunnen tørre, men eg venter alltid extra lenge før eg vipper de ut…Bare for å være helt sikker! Ååå eg håper dette blir så bra som eg tenker, så mange planer vettu! Gøy Gøy! Blir det som eg forventer har eg flere former på ønskelista og det blir vel til at de kommer seg over “fjorden” til meg i nærmeste tid! Dette kan på ingen måte sammenlignes med formene eg hadde da eg var yngre! Disse er helt perfekte ♥ Eg skjønner på en måte at de er dyre, de blir som en investering, i allefall for meg. Du kan sjekke ut formene hos Devon Dotting

(Husk at avgiften kommer i tillegg og den må du betale når pakken hentes)

Nå blir eg litt borte ei stund haha Glir vel rett inn i støpeverden ei stund!

 

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg