Nå ble eg veldig usikker….fordi…

Designet av SisHomemade

 

…WOoOW!! Snakk om å bli blåst av banen her da! Vanvittig flotte bilder ♥ Innrømmet at hjertet sank litt når eg så finner ut av sjalene er heklet…Kan ærlig talt ikkje huske om eg noen sinne har heklet et sjal? Hmm har strikket uhorvelig mange, men heklet..? Ble i grunnen sittende å studere/zoome inn på alle sjalene og kom vel frem til at eg faktisk syns de var veldig fine 😀 Føler noen ganger at hekla sjal får så store hull hehe Vet ikkje hvorfor, men men, eg kunne da fint surret meg inn i et av disse. Noen av sjalene er heklet i Scheepjes Whirl som er et flerfarget garn, tenk deg da Denne fargen….i et sommersjal ♥

 

GEOMETRICA SHAWL
Bildet over

 

 

 

 

Designet av SisHomemade

 

Eg er veldig glad i grønne farger…men altså,
BILDE kunne eg hatt på veggen!

 

WILDBERRY SHAWL

 

 

 

 

Designet av SisHomemade

 

Elsker når en designer går litt lenger enn de fleste for å “sette pris” på selve designet! Dette er rått og flott altså! Dette bildet kunne også hatt på veggen og sjalet hadde eg brukt uten problem 🙂 Sååå stiiilig!

 

SISLOVE SHAWL
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag….*Hold deg fast*….DET SNØØØR! WTF liksom!! Det var ikkje med i min plan! No No nå har våren begynt å poppe opp i hodet, men så vet eg jo også dette: De siste årene her i vest har jo ikkje den skikkelig vinteren kommet før i februar, så sånn sett er me i rute ARG! Dette håper eg bare er et plaff for eg ser ingen grunn for at snøen skal legge seg, ingen her som går på ski liksom…! Sukk…vel vel…

Ok, hverdag altså, må ut på hjul for eg har flere pakker som eg skal levere på posten. Jammen fikk eg ryddet/solgt litt garn i helga og nå har eg ei hylle ledig til å fylle opp. Eneste problemet er at det ser ut for at Milo (<—KATTA!) har lagt sin elsk på den ledige hylla! Hva er det med den katta!? Flere ganger i årenes løp har han tømt ei garnhylle for så å krype inn, ja det er litt trangt, men han liker det tydeligvis. Mulig eg bør kjøpe ei kattehule til han? Ellers har han fått et skikkelig sauseskinn i kroken under skrivebordet mitt, han ligger ofte der å sover – Det syns eg er veldig koselig ♥ Ang garnet eg solgte i helga, det er faktisk en garnpakke igjen, den finner du HER. Litt morsomt, etter at pakken med Skinny Bugga ble solgt var det faktisk ganske mange som ville kjøpe den hehe TOooo Late hehe Dessverre så har eg ikkje mer Bugga.

Vettu? Noen ganger må eg bare riste kraftig på eget hodet, men eg lo så eg skreik her i helga…Du fikk kanskje med deg at eg ordnet Kaffestasjon på kjøkkenet forrige uke? I etterkant var eg litt på jakt etter rørepinner. Så jo for meg at alle teskjeene våre etter hvert ville havne på benken i løpet av en dag, fordi ingen vet hvor oppvaskmaskinen står, eller hvordan den virker…Anyway, eg fant jo på Staples, så egentlig kun på prisen og det var jo nesten ingenting så eg klikket de hjem, det var ikkje før eg fikk pakken opp i PostApp`n at eg så detaljene….1,3 KILO!?!?! MED RØREPINNE?? Ikkje sant…1 rørepinne veier garantert ikkje 1 gram en gang…Vel vel…som eg nevnte på Snapchat da eg ordnet dette på kjøkkenet: Eg skal åpne kafé! Ikkje sant…

 

 

LAG DEG EN
FIN MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

    1. De sjalene var så nydelige, og jeg er enig i det med bildene, de kunne jeg også glatt hatt på veggen ♥
      Jeg har strikket kattehule til mine katter. Strikket i Fritidsgarn og tovet i vaskemaskinen. Det ble øyeblikk en favoritt og en årsak til krangel om plassen 😉 Så må nok strikke ei til. Men så kjøpte jeg ei kattehule sånn plutselig en dag, så kan jeg vente litt med å strikke flere 🙂
      Og vet du hva? Du har rett i det med snø og vinter, februar har blitt vår vintermåned, men jeg håper det ikke stemmer i år, for jeg er så utrolig klar for vår nå. Sitter og kikker ut av vinduet og grøsser over snøen som laver ned akkurat nå. Men i morgen skal vel tempen stige igjen, så da forsvinner forhåpentlig alt som måtte våge å legge seg av snø.
      Ha en deilig mandag uansett ♥ Klem

    2. Min katt tar ut boksene i kalax hyllen og legger seg oppi boksene. Gjerne den med nyvasket sengetøy. Skjer nesten hver gang vi er på hytta. Legger seg gjerne i den tomme hylla også.

Siste innlegg