SELGER NYDELIG GARN!

 

Eg har for lengst innsett at eg ALDRI kommer til å strikke opp alt garnet, derfor laget eg meg EN regel da eg flyttet inn på Hobbyrommet: Fikk eg for mye garn, dvs at hvis eg ble nødt for å begynne å lagre i eksterne strikkekurver? Vel, da må nok noen nøster flakse videre. DER er eg nå, dessverre for meg.
Knallkjekt for deg da, om dette er noe du kunne tenkt deg?

Fortsatt befinner det seg noen virkelig go`saker i hyllene mine, men eg vet inderst inne at eg kommer ikkje til
å strikke av garnet….Da er det synd at slike go`biter bare skal ligge her…Ikkje sant?

Vel, ok, la oss komme oss til go`sakene: Bildet over viser de deiligste nøstene….sukk…SKINNY BUGGA! Min absolutte favoritt når me snakker om “luksusgarn”, luksus fordi det koster en del…Men altså, eg strikket en Fanagenser i Skinny Bugga for noen år siden og ingenting av det eg siden har strikket har blitt finere,
bare nevner det hehe

 

 

 

 

Eg har totalt 600 gr Bugga. Mest Skinny Bugga, det grønne og gammelrosa er 2 hele hesper på 100 gr, det brune er akkurat likt og veier nesten 60 gr. Du kan nesten se på bildet hvilke nøster som er Bugga. Bugga og Skinny Bugga selges ikkje lengre og når eg søkte det opp fant eg bare noen diverse som solgte noen hesper, slettes ikkje billig nei…Eg har betalt $28 pr hespe, dollaren var noen lavere da enn nå, men fortsatt var det dyrt.
Ny pris for 600 kr ville blitt 1500 kr.

 

Hvis noen syns at 750,- er en fin pris, sende meg en melding eller mail 🙂
Det blir + porto som er max 70 kr.

Dette er PAKKE NR 1

SOLGT!

 

 

 

 

 

PAKKE NR 2

Litt små nøster av Wollmeise, totalt 220 gr

+

 

 

 

Disse 3, de veier 115 gr. Eg husker ikkje fra hvem eg kjøpte av, men prisen lå rundt det samme som Wollmeise. Det var ei som drev å farget garn her i Norge. Det er Merino og eg strikket babyklær av dette. I denne pakken er det altså 335 gr garn.Tenker 150 kr er en fin pris. (+ porto)

SOLGT!

 

 

 

 

 

PAKKE NR 3:

Fra venstre et stort nøste Lacegarn i Lammeuld og kasmir /100 gr -1200 m , Sjøgrønn hespe: babyalpakka 100 gr/500 m + en lite lysblått nøste i samme garn, en håndfarget hespe fra Karen Noe: 100 gr/ 600 m Det lys grå nøstet er også Karen Noe i extra Superfine Merino 100 gr/1400 m. Det siste er 100 gr Grå/Svart babyalpakka.

 

Pakken veier 530 gr
Pris: 380 kr +porto

SOLGT!

 

 

 

 

 

 

Ville bare vise dette Lacenøstet, det er en “flekk” på de ytterste trådene, det er ikkje noe som er sølt på,
eg tror egentlig det bare er støv 😀

 

 

 

 

 

PAKKE NR 4:

Babypakke! Bånsull(<–Merino/Alpakka), Nøstebarn Garn og DK-design i skjønn forening.

Pakken veier 700 gr
Pris: 500 400 kr +porto

 

 

 

 

 

 

PAKKE 5:

Denne er eg litt mer usikker på hehe Det er Morbærsilke som har bodd lenge i mine hyller, kun hespet opp og ellers fullstendig urørt 😀 Veldig usikker når det gjelder pris her?
Eg vet dette er kjøpt fra England for en del år siden.

Vekt: 160 gr (Det er TYNT)
Pris 200? + Porto

SOLGT!

 

 

 

Ok, eg er i grunnen for sliten til å skrive mer hehe Ble en LAAANG dag og nå er eg kaputt! Avsluttet dagen med dusj og ertersuppe så eg er ca klar for senga kan du si hehe

Ønsker du å kjøpe noe av garnet? Er me venner kan du kontakte meg på messenger, hvis ikkje kan du sende sms 93 89 92 25 eller mail: [email protected]. Det blir i tilfellet etter første mann til mølla prinsippet 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg