Nå er det BARE velstand…

 

Da er eg i grunnen klar for tur! Sjekker Yr.no omtrent en gang i timen, men til nå ser både vind og kjøreforhold helt flotte ut! Gult varsel på ras og div, men det er det laveste så det burde går bra. Det skal jo tom være sol i morgen, 12 grader og lite vind – I mitt hode blir dette beine veien! Bergen here I come!

 

Det kommer til å blir magisk å treffe fine folk og spesielt VIVIAN! ♥ Du kan sjekke ut Fakkeltoget for ALS her! Gi gjerne noen kroner, hvis ikkje? Bli med å gå i fakkeltog 🙂

 

 

For anledningen har eg kjøpt meg noen nye koseklær som blir digg på bussen, en ny ullkjole (Som ikkje er 100% ull hehe) og jammen plukket eg med meg noen nye boxere også! Ikkje rusk når hu mor skal på sjølstyr! Litt go`saker å maule til god musikk underveis 🙂 Blir bra dette her! Skal gjøre et forsøk på å oppdatere litt underveis, får se hvordan det blir med Skal vi danse i morgen! haha Det er jo FINALEN! Go Funky, sier eg bare! Har Allente på mobilen så eg kan gå å smugkikke inni mellom 😀 Blir så bra atte – Skal gjøre mitt beste for å slappe av og kose meg 🙂 Alt ligger nå i allefall til rette for det. Blir jo kjempegøy å treffe Bunny også, tror me får det løye 🙂

 

 

Skikkelig bonus i dag! Fikk mail av søs da eg surret i hyllene på Rema; Gravsteinen var på plass! Den skulle etter planen blitt satt opp forrige uke, men hele uka regnet jo bort så det skjønner eg. Men akk så flott det ble! Me svingte innom rett etter Rema før me dro ned på senteret for eg ser eg burde byttet blomstene, men men nydelig er det jo likevel ♥ Så fornøyd og eg er sikker på at mor mi også hadde vært det. Akkurat 2 mnd siden hun døde, ikkje verst å ha steinen på plass da siden me ble forspeilt at det kunne drøye til våren pga vinter/vær etc,
men me var heldig 😀 Søs har skrevet diktet ♥

Kjennes riktig ut å ta helg nå, så nååå siger eg inn i dusjen
og etter på skal eg ikkje bevege meg! Sånn må det bli 😀

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Kos deg på tur, vinke vinke fra Stord🙋‍♀️. Håper du får ett magisk opphold i Bergen og møter masse flotte folk. Senk skuldrene for det trenger du nå, masse masse go’tur

      1. Takk skal du ha 😀 Ja eg skal i allefall slappe av på bussturen, men er sikker på at det blir kos i Bergen 🙂 Hvis eg ikkje bare sovner og sover under hele oppholdet haha

Siste innlegg