Nå er det BURSDAG! Det skal feires!

Reklame | Rito Hobby

 

Eg har ikkje bursdag, men RITO HOBBY har! Woop Woop! GRATULERER med 8 år 😀 Den feires med det meste, er vel i grunnen bare rakettene som mangler 😀 Nå snakker med gode tilbud og alle som enten strikker eller uansett hobby elsker jo det! Hobbystash er noe me trenger hele året, og når det er et nytt år er det greit å få inn litt påfyll av det man trenger.

Det er f.eks tilbud på ALT av garn, varierte avslag, men her er det mulighet for å gjør et kupp altså! Kan jo tipset om et “garn” eg prøvde første gang for et par år siden, nemlig Infinity Hearts Ribbon – Nå er det nemlig på tide å hekle/strikke den matta du lenge tenkte å ha på terrassen eller i utestua – Herlig “garn” å både strikke og hekle av. Eg strikket noen enkle grytelapper i det garnet, perfekt til f.eks griller eller utekjøkkenet – En Grillvott? Ikkje sant!

Grunnen til å Hønene mine er med i innlegget er fordi de ble SUPERpopulære i fjor vinter og eg ble nedrent av spørsmål om garntype og mengde, NÅ har du sjansen altså! SNOWDROP som eg strikket både Hønene og Kyllingene med får du nå til halv pris, det er jo hamstregrunn 😀 Et deilig garn som tover fint og du kan fint strikke votter, tøfler, sitteunderlag etc av det også. Hvis du ble forelsket i Hønene mine kan du i samme slenge plukke med deg oppskriften (Helt Gratis) HER INNE (God tid til påske). Siden Hønene mine også krever at du perler litt er det jo supert at det er gode priser på HAMA PRODUKTENE også 🙂 Snart vinterferie, ikkje det?

I skrivende stund er det en real flott pakke på vei hjem til meg, opp i den ligger det mye kjekt som me skal kose oss med, der i blant…..HOLD DEG FAST….Petunia Garn som er 100% Polyester! *ler* Ja hvis du kjenner meg så vet du at eg ikkje er så glad i syntetisk garn, men vettu? Eg har blitt så forelsket i noe eg skal lage og siden eg vet at du også kommer til å falle for det så bør du sikre deg noen nøster. Du trenger i så fall 2 nøster Petunia pr “HMHMHM” stykk hehe Kjøpt gjerne mer enn det for du klarer deg garantert ikkje bare med en “HMHMHM” –Tok du an?? Hvis du ikkje har noe bomullsgarn i hus kan du plukke med deg noen nøster av Infinity Hearts Rose i en farge som matcher Petuniagarnet du velger 🙂

Det er umulig for meg å fortelle deg om alle de 28000 produktene de har på tilbud, men nå plukket eg ut noe av alt det eg selv har brukt og bruker ofte. Siden eg har en del i hyllene min og siden det er Hønene min som står for festen her i kwell tenker eg at…..

 

 

 

 

…det er på sin plass å dele litt 🙂 Plukket med meg 8 nøster Snowdrop som eg altså har brukt til Hønene min. Hvis du har planer om å strikke Høner, eller kyllinger til påske så kommer du langt med 8 nøster –
Tja, det blir i allefall 3 Høner og muligens ei “reste”Høne 🙂

 

 

 

 

Ok, hvis du kunne tenkte deg en pakke i posten med 8 deilige nøster skriver du en kommentar under dette innlegget (Ikkje på Facebook). Fortell meg gjerne hva du liker å strikke/hekle/sy til påske, eller utover våren generelt 🙂

 

Tenker eg trekker en vinner Mandag 10.januar
(Sikkert sånn i kwellinga)

 

 

Da sier eg bare GRATULERE med dagen til RITO HOBBY og eg gleder meg til et nytt og flott Hobbyår sammen med dere 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

34 kommentarer
    1. Ja takk!✨💖✨
      På våren strikker jeg ofte gensere og andre plagg i litt lysere farger enn til høsten. Deler ut til familie og venner😊 I fjor ble det mange pannebånd med påske motiv. Påskepynt har jeg ikke laget enda, men hadde vært kjekt med for eksempel noen kyllinger🥰

    2. Kan ikke bli annet enn glad når jeg ser de flotte hønene dine i fullt utstyr. Mye jobb, men tviler ikke på at du kunne laget og solgt mange til god pris. Er noe helt annet enn hva vi finner i butikkene.
      Er ingen påskestrikker, dvs. lage noe til påske. Våren bruker jeg til å strikke opp votter og sokker i ull. Vet nå at det må lages xx antall selbuvotter, for de gikk unna før jul. Utover når været blir varmere strikkes de tynne sokkene i Arwetta, glir lettere på pinnene i varmen.
      I år må jeg nok prioritere litt annerledes. Har en bunad som skal broderes for bruk pinsen 2024. Greit med god tid. Bunadssjalet er på pinnen. La opp alle 600 maskene og strikket en omgang i romjulen slik at det er klart til start når OL begynner om en snau måned. Kjekt arbeid om det blir for spennende.
      Sier med glede ja takk til å være med på å vinne noen flotte garnnøster.
      Klem fra Liv

    3. Når det våres kommer det gule Hekla spisebrikker og gule/limegrønne vindusløpere fram. Jeg tenker på håndarbeide i solveggen og da blir det helst hekling i bomullsgarn.

    4. Mitt påske/vår håndarbeid er å strikke oppvaskfiller, broderer alltid ett eller annet og hekler som regel ett teppe eller to. Ja og selvfølgelig engelsk papirsøm.
      Ha en god helg.

    5. I år blir det vaskekluter i glade vårfarger. De gamle har gjort jobben sin. 🌷🌼

    6. GRATULERER til Rito🧶🥳
      Jeg strikker det meste, av ting jeg har lyst til. Alt fra grytekluter til gensere. I år blir det julegaver, så her blir det ikke noen spesiell påskestrikk🧶🐥
      Ha en fin kveld

    7. Når ongan var små laga vi kyllinga. Kanskje eg må gjøre det no🤔
      Du laga så mykje fint,du inspirerer…men ofte blir det til at eg bare leser innleggene dine uten å gjøre så mykje🙈 ha ei fin helg🌺

    8. Jeg strikker div påske pynt, må nok utvide familien som flyttet inn her i fjor🐥 tusen takk for oppskrift🥰 gratulerer Rito. Ha en fin helg🙂

    9. Festlige de hønene 🙂
      Her går det i det samme året rundt: sokker, gensere og etter at barnebarnet kom blir det en del til ham også

    10. Gratulere så mye med dagen til Rito 🎉🎁. Det jeg strikker på våren er plagg til 4 barnebarn til sommeren, og da blir det noen kjoler, da alle er jenter 💖.

    11. Hipp hurra for Rito!🥳
      Rundt påsketider liker jeg å strikke ulike plagg i Mariusmønster og starte på sommerstrikken🥰

    12. Jeg holder paa med oppvask kluter i muntre farger og har begynt paa julepresangenr til neste aar, luer og votter.

    13. I år har jeg lyst til å strikke noen påskehøner jeg også.
      Ellers strikker jeg alt fra sokker til gensere.

    14. Kjempefine høner. Må nok prøve å få til ei slik!
      Likar godt å strikke noko påskegreier no….
      Ellers blir det labbestrikking!

    15. Jeg havner alltid på vottekjøret til påske, så er alltid det som er på pinnene ved påsketider.

    16. På denne tiden av året blir det småstrikk som votter og sokker. Før påske i fjor ble det påskevotter i alle påskefarger.
      Ha en fin etterjulstid.

    17. GRATULERA TIL RITO 🥳🎶
      Påskestrikk er ofte kjøkkenkluter og så er det alltid noen som trenger et nytt sitteunderlag.
      Har en datter som er veldig flink å strikke. Hun har strikket noen påskehøner til meg 🐣🐔

    18. Kunne tenkt meg å strikka eller hekla nokon løpere i påskefarger og nokon høner.som passer til. Har ikkje noko serleg påskepynt so dde kunne vert topp å fått laga.

    19. Strikker ofte sokker og votter på våren. Har ikke strikket noe påskepynt sålangt, men de hønene frister veldig å lage 😊

    20. Gratulerer så mye til Rito!🎉🎉
      Når det nærmer seg vår og påske må jeg alltid ha et nytt strikkeprosjekt i vårlige farver.
      Hvis det da I tillegg er sol så man kan ta med strikketøyet ut i solveggen , da er livet perfekt!🌞

    21. Gratulerer med dagen til Rito!🎉 Nå holder eg på med mai puff jul genser til datter, og etter planen blir d ein til meg og. Men så er det alt d kjekke som dukker opp mens du holder på med noe som du bare må prøve litt på….. Hønene dine var sånn🙈 Frister å stupe nedi kurven med restegarn av litt tykkere slaget! Kanskje vente til mandag å se om eg er heldig å vinne meg noe nytt og uprøvd garn🤔 Ha ei strålande hobbyhelg!

    22. Heia 😀

      Hipp hipp hurra for Rito. Jeg var så heldig at jeg vant et gavekort her hos deg på sensommeren/ tidlig høst. Da kjøpte jeg Navia … kan anbefale det garnetogså 😀 hva som blir mitt påslestrikk i år … muligens noen kluter, men er også på jakt etteroppskrift på kyllinger som kan henges på en gren. Jeg prøver å bruke noe sv eget lager. Kjekt med diverse restestrikk …

      Ha en fin strikke helg!

    23. Til påske i år tenkte jeg å hekle noen kyllinger,strikket mange varianter av den strikkede påskefamilien din i fjord.Og gratulerer til Rito,med bursdag. Ha en fin helg.

    24. Har planer om å hekle noen nye duker og strikke litt påskepynt nå før påske. Deretter er det rett over på sommerstrikk til hele familien.

    25. Gratulerer Rito!!!
      Nå går det i kluter og lester for gavekista er tom.
      Strikker ikke noe spesielt til påske, men kanskje noe påskeaktiviteter med barnebarna.

    26. Gratulerer Rito🌸
      Pleier å være med på Vanjastrikk sitt påskemysterie, ellers ikke noe spesielt på våren, her går det i sokker året rundt😊

    27. Gratulere til Rito. Er så mye spennende i den nettbutikken, også for oss som ikke strikker.
      Å ja, æ vil gjerne vinne sjøl om æ ikke strikker. Har nemlig ei datter som har begynt med det. To Sunday sweaters har ho strikka til mammaen sin. Håpe jo at æ skal få ho til å strikke mæ noen høner og hvis æ bare kommer med garnet 🙈😂

    28. Sokker, tevarmere og glassbrikker er flotte vårprosjekter😍
      Grattis til Rito👏💐

    29. Går myeamme fea jul til påske?? i sokke- og vottestrikk her, men blir litt egg/kylling/harer strikk eller hekling til påske.
      Jeg har mønster på en herlig påskehare, kanskje det blir den i år? Så kan jeg fakrisk strikke både påske- OG juleklær til den, så kan den få være framme fra jul til påske!! ??

    30. Hei. Gratulerer til RITO. Masse fine hobbyting!
      Når det gjelder håndarbeid, så blir det vel mye det samme hele året.
      Sokker, votter, dukkeklær barne- og babyklær.

    31. Gratulerer til “bursdagsbarnet”. Jeg er ingen racer til å strikke, men strikker stort sett håndhåndklær til kjøkkenet og grytekluter. Fargene bestemmes av fargene på kjøkkenet til mottagerne, sånn stort sett, da. Ellers lager jeg opptenningsruller til bruk i ovn og peis, og til det går det meste av restegarn med. Hyggelig med utlodning på bloggen.

    32. Hyggelig bursdagsferiring dette med fint garn!
      Når det kommer til påsketider blir det vel litt kjekt å strikke mer vårlige plagg, lett og lyst?
      Ser for meg at det fine garnet du deler ut kan blir fint til votter og dokkeklær.
      Ha en god dag!

Siste innlegg